Anonym1991 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Har søkt meg til HiG og sannsynligvis havner jeg på et studie i HiG også. Har søkt studenthybler hver måned helt siden februar, ettersom alle boligsøknadene via SOPP slettes siste datoen hver måned. Har blitt anbefalt av SOPP på mail at de som fremdeles ikke har fått hybeltilbud bør begynne å søke på privatmarkedet allerede nå. Problemet er jo da at jeg (regner med flere) vet jo ikke for sikkert at jeg faktisk kommer inn på HiG før 20.juli. Lurer derfor på at jeg skal gamble på at jeg får studenthybel via SOPP, og hvis jeg ikke får av dem, skal jeg starte jakten i privatmarkedet først etter 20.juli når jeg vet om jeg kom inn på HiG. Eller burde jeg allerede prøve å søke nå i privatmarkedet, selv om jeg ikke har noen garantier for at jeg kommer inn på HiG? Noen studenter på HiG som har noen anbefalinger om hva jeg burde gjøre? (Jeg burde ha postet dette i tråden om HiG, så dette litt sent:/ ) Endret 19. juni 2014 av Anonym1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå