Arodem Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Den nye funksjonen gjør at du slipper å bruke lanseringsdagen på nedlasting.Nå kan du laste ned PlayStation 4-spill flere dager før lansering Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fint å endelig ha dette på plass Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Awesome! Har mer eller mindre godt over til utelukkende digitale kjøp nå, så dette passer meg veldig fint. Er ikke ofte jeg forhåndsbestiller spill, men når jeg gjør det vil denne funksjonen være en livredder. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Bra! Meeen om jeg forhåndsbestiller fra en butikk får jeg gjerne spillet en dag eller tre før lansering. Synes man burde kunne få lov til å spille det med engang man har lastet det ned. Dumt at man ikke engang kan forhåndsbestile i det heletatt på Xbox One ennå. 1 Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Det er bra, for jeg forhåndsbestillte Destiny her om dagen på PSN Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Bra! Meeen om jeg forhåndsbestiller fra en butikk får jeg gjerne spillet en dag eller tre før lansering. Synes man burde kunne få lov til å spille det med engang man har lastet det ned. Dumt at man ikke engang kan forhåndsbestile i det heletatt på Xbox One ennå. Gir absolutt ikke mening å tillate å spille noen få dager før lansering. Da burde man bare satt datoen tidligere. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Og slik omgår Sony problemet med at PSN knekker fullstendig sammen ved store lanseringer. Forsåvidt greit... 1 Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 What ?! Denne funsjonen brukte jeg på min PS4 på Watch_Dogs, så Transformers er nok ikke første nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå