Gjest member-296438 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Trubadurens Tomme Stol.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fint komponert for så vidt i tilnærmet kvadratisk format. For så vidt OK komponert i tilnærmet kvadratisk format. Men jeg liker bedre V2 som blir noe av det jeg tenkte da jeg så V1. Jeg tillot meg å speilvende V2 for å se og fant at bildet da fungerte mer "riktig" i og med at vi leser bilder som bøker, nemlig fra venstre mot høyre. Etter en flip horizontal som det står i min engelskspråkelige Photoshop CS5 Extended fikk jeg følelsen av at stolen liksom var på vei inn i bildet fra venstre mot høyre. Nevner i forbifarten at jeg ville klona vekk det lyse smale elementet som stikker inn oppe fra venstre. Det føles bare forstyrrende. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Takker for enda en lærerik og fin kommentar fra deg Kneppen. Stadig noe nytt og lære, og enda er det sikkert mye mere og ta til seg:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg