danilovic Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 www.wota.moo.no kommer vel snart opp, og i den anledning trenger jeg litt tilbakemelding. Dette er helt klart en side dere proffe webdesignere vil få dere en god latter av, men likevel drister jeg meg til å spørre om tilbakemeldinger. Har jeg bygd opp siden rett mtp grafikk og bakgrunner, for eksempel? Vil bare si at det meste av grafikken, untatt selve skrifta i logoen, er laga i paint. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg må si at jeg synes siden kan bli veldig bra Fyr inn litt innhold så vi ser bedre hvordan den skal være. Men til å være den første grafikk siden din, må jeg si at jeg er mektig imponert. Kanskje finne deg et bedre program enn Paint, F.eks. Adobe Photoshop. Men du får se hva de litt mer "proffe" designerene har å si. En mektig imponert DanielP Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jaja, for vel slenge litt med leppa da Vel, den lille menyen var kanskje litt for kjedelig "i forhold" til resten av siden (disse blå boksene). Logoen var kanskje litt _for_ mørk? Du kunne ha prøvd med andre farger, eller kanskje droppe den sorte streken rundt logoen. Det at bakgrunnen er hvit gjør kanskje at de boksene markerte seg _litt_ for mye, jeg hadde valgt en annen løsning, enten ruter, streker eller rett og slett velge en annen farge som bakgrunn. Nå var det ikke så mye innhold der akkurat, men jeg kom på "et lite problem" ... jeg regner med at du skal ha masse tekst o.l. i den største boksen, har du tenkt å ha en scrollbar der? I såfall så burde du tenke på en annen løsning straks, eller så ender du opp med en mini-minimalistisk webside med scrollbarer overalt ... (fjortiss .tk sider ... hehe) Lykke til videre med siden, og håper jeg kom med _noe_ konstruktiv kritikk som du kan bruke... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Den navigerings-greia kunne vært bredere. Ellers blir det seende ut som papir-lapper. Ellers er siden fin... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Den var ganske grei, kul.. Vil bare si - Stå på med og mekke design i paint.. Gjor det jeg og, og når du setter deg inni det så går det faktisk! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Symmetri er viktig innen design. Synes jeg iaffal. Så hvis du gjør slike ting som for eksempel å utvide den "ruta" med logoen slik at den blir like bred som resten, så tror jeg det vil bli bedre. Synes også du kunne hatt samme farge på "hovedfelt" og meny/"sidefelt". (den er slightly forskjellig). Hvilken farge har du tenkt å ha på skrifta? Akkurat det punktet kan ha ganske mye å si... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ser ut til å bli en fin side, men du burdte kanskje få med en bakgrunn, eller en bakgrunnsfarge, blir bedre da. Ellers synes jeg det ser bra ut! Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Orignal idè Men jeg er enig i at innholdet mlir veldig presset av et så lite område. Jeg ville gjort den bredere på bekostning av de to små. Det er litt vanskelig å gi eksakte råd når man ikke vet hva alt skal inneholde, og ikke ser hvordan det kommer til å bli. Legg ut noe innhold så er det mye lettere å komme med konkrete råd Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ta vekk "skyggen" på banneren, samt skift font. Ellers er den jo bli fin Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 to små blå dippeduttene er like men forskjellig størrelse. spør du meg ser det litt dumt ut - ville vært bedr eom disse to boksene ville værtforskjellig, hvis du forstår hva jeg mnere. dvs, utformingen av boksen... kanskje litt lysere overskriftsboks... synes en er en aning mørk. ellers så det veldig greit ut.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Sånn. Jeg har nå prøvd å fikse på det meste at det dere har sagt. Ser det bedre ut nå? Er klar over at få lenker funker og at siden er litt lang... http://wota.moo.no/ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Bra sosohal, men det hadde vært bedre hvis du klarte å få siden på en side. Så du kunne brukt iframes e.l. Litt mye scrolling. Ellers tøft! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg synes bakgrunnen var for mørk. La heller de firkantene være nesten hvite... Ellers var den ganske fancy! Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Fin side, men jeg synst ikke den blåfargen inne i tekstrutene dine passer helt til den andre blåfargen. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Joda, absolutt helt grei side! Fin logo, der! Bgcolor i boksene med tekst blir litt for lys. Liker ikke mouseoveren din. Kunne vært underline i steden for bold f. eks. Sida er helt grei, men jeg savner bilder, friske farger og annet virkelig spennede snadder. Misforstå meg rett, helt fin side! :-) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Som jeg har vært inne på før: Du har noen symetriske error (som jeg liker å kalle dem). De to kolonnene står for eksempel ikke akkurat like høyt (dreier seg om få pixler), og litt slike småting. Tror også det kunne vært flott om "logoen" hadde vært like bred som resten av siden. Likte ikke bakgrunnen. Synes den er for "hard". Prøv å finne noe mykere, mindre kontrast, og kanskje litt lysere. Ellers er jo siden flott. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 En annen ting du må huske på er at folk med lavere oppløsning enn 1280*960 må scrolle sidelengs for å se hele siden. Kanskje lage en versjon for 1024*768? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvorfor i allverden er siden så lang? Det burdte du abolutt gjøre noe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå