Gå til innhold

Min første side med "grafikk".

Anbefalte innlegg

www.wota.moo.no kommer vel snart opp, og i den anledning trenger jeg litt tilbakemelding. Dette er helt klart en side dere proffe webdesignere vil få dere en god latter av, men likevel drister jeg meg til å spørre om tilbakemeldinger. Har jeg bygd opp siden rett mtp grafikk og bakgrunner, for eksempel?

Vil bare si at det meste av grafikken, untatt selve skrifta i logoen, er laga i paint. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:D Jeg må si at jeg synes siden kan bli veldig bra :woot:

Fyr inn litt innhold så vi ser bedre hvordan den skal være.

Men til å være den første grafikk siden din, må jeg si at jeg er mektig imponert. Kanskje finne deg et bedre program enn Paint, F.eks. Adobe Photoshop.

Men du får se hva de litt mer "proffe" designerene har å si.

En mektig imponert DanielP

Lenke til kommentar

Jaja, for vel slenge litt med leppa da :p Vel, den lille menyen var kanskje litt for kjedelig "i forhold" til resten av siden (disse blå boksene). Logoen var kanskje litt _for_ mørk? Du kunne ha prøvd med andre farger, eller kanskje droppe den sorte streken rundt logoen. Det at bakgrunnen er hvit gjør kanskje at de boksene markerte seg _litt_ for mye, jeg hadde valgt en annen løsning, enten ruter, streker eller rett og slett velge en annen farge som bakgrunn.

Nå var det ikke så mye innhold der akkurat, men jeg kom på "et lite problem" ... jeg regner med at du skal ha masse tekst o.l. i den største boksen, har du tenkt å ha en scrollbar der? I såfall så burde du tenke på en annen løsning straks, eller så ender du opp med en mini-minimalistisk webside med scrollbarer overalt ... (fjortiss .tk sider ... hehe)

Lykke til videre med siden, og håper jeg kom med _noe_ konstruktiv kritikk som du kan bruke...

Lenke til kommentar

Symmetri er viktig innen design. Synes jeg iaffal. Så hvis du gjør slike ting som for eksempel å utvide den "ruta" med logoen slik at den blir like bred som resten, så tror jeg det vil bli bedre.

Synes også du kunne hatt samme farge på "hovedfelt" og meny/"sidefelt". (den er slightly forskjellig).

Hvilken farge har du tenkt å ha på skrifta? Akkurat det punktet kan ha ganske mye å si...

Lenke til kommentar

Orignal idè :)

Men jeg er enig i at innholdet mlir veldig presset av et så lite område.

Jeg ville gjort den bredere på bekostning av de to små. Det er litt vanskelig å gi eksakte råd når man ikke vet hva alt skal inneholde, og ikke ser hvordan det kommer til å bli. Legg ut noe innhold så er det mye lettere å komme med konkrete råd :)

Lenke til kommentar

to små blå dippeduttene er like men forskjellig størrelse. spør du meg ser det litt dumt ut - ville vært bedr eom disse to boksene ville værtforskjellig, hvis du forstår hva jeg mnere. dvs, utformingen av boksen...

kanskje litt lysere overskriftsboks... synes en er en aning mørk.

ellers så det veldig greit ut..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Joda, absolutt helt grei side!

Fin logo, der! Bgcolor i boksene med tekst blir litt for lys.

Liker ikke mouseoveren din. Kunne vært underline i steden for bold f. eks.

Sida er helt grei, men jeg savner bilder, friske farger og annet virkelig spennede snadder.

Misforstå meg rett, helt fin side! :-)

Lenke til kommentar

Som jeg har vært inne på før: Du har noen symetriske error (som jeg liker å kalle dem).

De to kolonnene står for eksempel ikke akkurat like høyt (dreier seg om få pixler), og litt slike småting. Tror også det kunne vært flott om "logoen" hadde vært like bred som resten av siden.

Likte ikke bakgrunnen. Synes den er for "hard". Prøv å finne noe mykere, mindre kontrast, og kanskje litt lysere.

Ellers er jo siden flott. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...