Kurt Lekanger Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Saksøker mener de bør få innpass i Google Play.Googles app-butikk klages inn til EU Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Apple har vel i langt større grad en Google gjort det vanskelig å installere 3. parts programmer fra andre kilder enn iStore (eller hva det heter). 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Apples butikk brukes bare på Apple-produkter, men Googles løsninger brukes på tvers av produsenter. Jeg tror Android er en del større enn iOS nå også. Skal du ha noe annet enn Apple-telefoner er det stort sett nesten bare Android du får tak i. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Apple har vel i langt større grad en Google gjort det vanskelig å installere 3. parts programmer fra andre kilder enn iStore (eller hva det heter). Hva så? Android begynner dessverre å ligne mer og mer på iOS når det gjelder restriksjoner. Forsøk bare å bruk et SD-kort med versjon 4.4.X. Vi trenger FirefoxOS, Ubuntu, Sailfish og "ordentlige" Linux-alternativer. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Apple har vel i langt større grad en Google gjort det vanskelig å installere 3. parts programmer fra andre kilder enn iStore (eller hva det heter). Gjør det det greit at google driver å låser ned android mer? AtW 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg er over hodet ikke overrasket. Markedsmakt korumperer. Google har motbevist sitt eget motto så mange ganger at kan vel ikke være så mange igjen som tror på det. 1 Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Schmidt da vel også at de hadde droppet det mottoet for mange år siden. Det jeg reagerer mest på med Google nå er derimot deres behandling av Indie-band med YouTube/"Google Music". Om de ikke blir kastrert pga dette så skjønner jeg ingenting. Endret 19. juni 2014 av Zicozz Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg er over hodet ikke overrasket. Markedsmakt korumperer. Google har motbevist sitt eget motto så mange ganger at kan vel ikke være så mange igjen som tror på det. Utrolig trist, særlig med tanke på at Google ikke hadde vært noe uten en åpen web. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Schmidt da vel også at de hadde droppet det mottoet for mange år siden. Det har jeg ikke fått med meg. Har du en kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg