Gå til innhold

Kraftig subwoofer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, frekvensgangen var ikke stort å skryte av...

 

Jeg kan strekke prisen til 5000. Jeg vil ha en subwoofer som kan gå dypt, og som kan spille høyt. Jeg skal bruke subwooferen på et stort rom. Om det er selvbygg eller ikke spiller egentlig ingen rolle. Noen som har noe å anbefale?

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha en billig subwoofer som spiller høyt, kan du jo ta en titt på denne Eltax subwooferen frekvensgangen er 25-170Hz noe som er helt greit, og den koster bare 3000kr.

 

Har selv 12" versjonen av denne subwooferen og er ganske fornøyd med den. Den er god på kraftig rumlebass og treig hard bass, men ikke så god på rask tekno osv. Så hvis du ikke er kresen når/vis du hører på tekno sp er nok denne et godt kjøp.

Lenke til kommentar
kjøp et JBL gti 12 element eller noe lignende. Så en brukt effektforsterker,

22mm Sponplater, delefilter og kabler. Det er lite på markedet som kan konkurere med det oppsettet hvis du bygger kassen skikelig. Dette forutsetter jo at du har en pre out eller ren forforsterker da.

Det er masse på markedet som grisebanker et slikt oppsett og til en lavere pris. JBL gti er laget for å lage jordskjelv bagasjen på en bil. Den har ikke noe innendørs å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg sier at den ikke går dypt, Eltek sier at den ikke går dypt, alle andre sier at den ikke går dypt, måleinstrumentene sier at den ikke går dypt, katta mjauer at den ikke går dypt, sauen breker at den ikke går dypt, hanen galer at den ikke går dypt, fuglene synger at den ikke går dypt, osv, osv

 

Den går ikke dypt! Skjønner du nå? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...