[BZ]cy_demon Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 http://www.databutikken.com/no/default.php...?artId=LTFX5900 de selger dette kortet veldig billig. Kan dette være en rar versjon av FX5900 brikken? Jeg kommer til å kjøpe meg dette kortet, det vriker som et rimelig tilbud!! Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det var billig ja, men så er det databutikken også da... man kan aldri stole helt på dem... Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 komplett har et radeon 9800 pro til 2800 dette er jo et bedre kort til litt mer ellers burde vel alle 5900 kort holde hva enn nvidia sine standarer er. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Er jo non-pro da. Ikke mye og samle på... PowerColor 9800pro er et mye bedre kjøp. Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 tror dere at det spiller en rolle når kortet er oppsatt med minnehastighet på 2.8 ns mens et kort som er 300kr dyrere har 2,2ns hastighet? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 cy_demon"]tror dere at det spiller en rolle når kortet er oppsatt med minnehastighet på 2.8 ns mens et kort som er 300kr dyrere har 2,2ns hastighet? Du kan ko klokke sistnevnte lengre.. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Dette virket ekstremt billig . Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det var billig ja, men så er det databutikken også da... man kan aldri stole helt på dem... Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har handlet mye hos databutikken i 3 år, og aldri hatt en eneste negativ erfaring. Etter mitt synspunkt den beste webshopen i dag. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er jo tydelig at prisen på de nyeste FX kortene fra Nvida må ned ettersom svært mange ønsker å kjøpe et Radeon kort. Dette tilbudet ser jo veldig bra ut sammenligned med mange av de andre overprisede kortene. Når det gjelder Databutikken har jeg inntrykket av at det er veldig enten-eller. De er jo veldig billige, så dersom man får det man har bestillt er man jo fornøyd, men dersom noe går galt (utsolgt/shipping/feil/reklamasjon/garanti) så er ikke Databutikken blant de beste. Har handlet der et par ganger og aldri hatt problemer, men foretrekker heller andre butikker dersom prisforskjellen ikke er stor. Lenke til kommentar
peach Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ser ut til at 'tilbudet' har forsvunnet nå.. Men du kan fortsatt få et FX5900 til ca 2500kr. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har handlet mye hos databutikken i 3 år, og aldri hatt en eneste negativ erfaring. Etter mitt synspunkt den beste webshopen i dag. Et synspunkt du er ganske alene om. Det er når det først blir feil på varer at en ser hvor god en webshop er. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har handlet mye hos databutikken i 3 år, og aldri hatt en eneste negativ erfaring. Etter mitt synspunkt den beste webshopen i dag. Et synspunkt du er ganske alene om. Det er når det først blir feil på varer at en ser hvor god en webshop er. YUP! Har hatt 3 returer med med dem og ca 3 måneder for hver gang i ventetid.. Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har handlet mye hos databutikken i 3 år, og aldri hatt en eneste negativ erfaring. Etter mitt synspunkt den beste webshopen i dag. Et synspunkt du er ganske alene om. Det er når det først blir feil på varer at en ser hvor god en webshop er. YUP! Har hatt 3 returer med med dem og ca 3 måneder for hver gang i ventetid.. ... det var utrolig, men titter man på webshopper så er det vel ikke annet å vente. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har handlet mye hos databutikken i 3 år, og aldri hatt en eneste negativ erfaring. Etter mitt synspunkt den beste webshopen i dag. Et synspunkt du er ganske alene om. Det er når det først blir feil på varer at en ser hvor god en webshop er. YUP! Har hatt 3 returer med med dem og ca 3 måneder for hver gang i ventetid.. ... det var utrolig, men titter man på webshopper så er det vel ikke annet å vente. Joda. Får alltid varene etter max 3uker når jeg levere ting oppe hos Flexi-Data. De sender til Norek og vips så er varene hos flexi igjen. Byttet en XP2000 jeg fikk som garantisak mot en XP2500 med 271kr i mellomlegg også Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har hørt VELDIG mye dårlig om databutikklen som ødelagte produkter som ikke blir byttet og bla.a laaaaaang ventetid oppimot 2-3 mnd. Jeg vile esterkt vurdert andre steder, uansett pris, for det kan fort bli vellldig dyrt og ubehagelig affære. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har hørt VELDIG mye dårlig om databutikklen som ødelagte produkter som ikke blir byttet og bla.a laaaaaang ventetid oppimot 2-3 mnd. Jeg vile esterkt vurdert andre steder, uansett pris, for det kan fort bli vellldig dyrt og ubehagelig affære. Hadde selfølgelig ikke giddet og returnere det til dem når jeg vet hvor mye problemer folk har med dem , hadde sendt det rett til produsent med et notat om at butikken svindler folk på returer . Tror ikke det skulle vere noe problem , du har produsnt garanti på produktet. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 PowerColor 9800pro er et mye bedre kjøp. Mener du at PowerColor er bedre enn Sapphire 9800 Pro Atlantis? Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 PowerColor 9800pro er et mye bedre kjøp. Mener du at PowerColor er bedre enn Sapphire 9800 Pro Atlantis? Powercolor er billigere, ellers er de sikkert ganske like bra, dermed er powercolor et bedre kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå