aekjada Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei lurte på om noen kan hjelpe:-) Jeg kjøpte ny hd, da jeg skulle legge in win2000 måtte den først formateres, og jeg kunne velge hvor mye av disken (40gb) som skulle brukes. Jeg valgte 10gb, tenkte jeg skulle aktivere de 30gb som var i gjen, men hvordan gjøres det i win2000?? HJELP Har tidligere brukt win98 da var det jo bare å bruke fdisk. :o Lenke til kommentar
bambam Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Dette kan du f.eks gjøre i win2k installen. Du går inn og lager en partisjon av de resterende GiB. Så avslutter du install'en, og formaterer den i win(høyreklikk på partisjonen du vil formatere, velg formater). Lenke til kommentar
aekjada Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Ok takker for svar, men er ikke helt med :oops: Mener du at jeg skal sette instalere win2000 på nytt eller? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Du trenger ikke instalere Windows på nytt. Men sett i´windows cd´n og boot fra den på lik linje som du skulle instalert på nytt. Finn igjen partisjonen din der og gjør den "aktiv" Så kan du formatere den i windows etterpå. Lenke til kommentar
aekjada Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Takker for hjelpen Skal prøve nå Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Dette gjør du enkelt fra windows. Høreklikk på "MY Computer" --> Manage --> Disk Managment Der kan du opprette/slette partisjoner, formatere etc.. Lenke til kommentar
Amundo Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Fornorsking av Spedster sitt innlegg Høyreklikk på "Min Datamaskin" --> Behandle --> DiskBehandling Viss du hadde norsk versjon Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 du kan jo også bruke partitionmagic hvis du har det. Genialt prog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå