heblilla Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Såklart det er mange tullinger både blant menn og damer, men hvis du tar en mann som er like passiv ift. følelser og relasjoner som en kvinne, så vil mannen nok ha større problemer på det romantiske planet - generally speaking (tilfeldigheter er kjent å kunne skje). Jo jo, men fordi om en mann er aktiv og pågående, betyr ikke det at han velger den rette kvinna, eller at de blir lykkelige... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Jo jo, men fordi om en mann er aktiv og pågående, betyr ikke det at han velger den rette kvinna, eller at de blir lykkelige... Nei, men han får jo større sjanser - i og med at han treffer flere. ... Hehehe, føler det litt sånn jeg og. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Ja, det ække lett for noen:-) Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 P: Too old-----------------he doesn't care----------Your fucked he he Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Hum. Endret 20. juni 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Faen. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Faen. nei, det skulle være omvendt, beklager...mye vanligere med unge damer og eldre menn, har jeg inntrykk av. Your NOT fucked. ps, jeg misforsto det skjemaet først.... er det virkelig så hardt å være mann? Huff, håper ikke det... Endret 21. juni 2014 av hebbelilla Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 er det virkelig så hardt å være mann? Huff, håper ikke det... Det er nok ikke noe verre, tror jeg, men det var en undersøkelse for litt siden som kunne avsløre at langt færre av mennene enn kvinnene var forelder... ikke sikkert det har noe å si for forhold, tho. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 er det virkelig så hardt å være mann? Huff, håper ikke det... Menn kan kompensere med god humor. Det står ikke i skjemaet. Dessuten er mentaliteten til kvinner heldigvis i endring så de blir mer frempå. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Er det mulig at forumbrukere lager "hint" om meg som når jeg skjønner dem er mobbing? Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Er det mulig at forumbrukere lager "hint" om meg som når jeg skjønner dem er mobbing? Jeg har ikke prøvd på det, men jeg skjønner hva du mener, er ikke fremmed for å tenke sånn sjøl noen ganger....bare driter i det, om noen ikke liker meg, bryr det ikke meg. (uten at jeg vet om noen misliker meg) Paranoia light....vi er for mye aleine:-/ Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg har ikke prøvd på det, men jeg skjønner hva du mener, er ikke fremmed for å tenke sånn sjøl noen ganger....bare driter i det, om noen ikke liker meg, bryr det ikke meg. (uten at jeg vet om noen misliker meg) Paranoia light....vi er for mye aleine:-/ Ja det er jo egentlig bare å drite i ja. Tror jeg skal på besøk i kveld... familie. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg har ikke prøvd på det, men jeg skjønner hva du mener, er ikke fremmed for å tenke sånn sjøl noen ganger....bare driter i det, om noen ikke liker meg, bryr det ikke meg. (uten at jeg vet om noen misliker meg) Paranoia light....vi er for mye aleine:-/ Ja det er jo egentlig bare å drite i ja. Tror jeg skal på besøk i kveld... familie. Bra det. Godt å ha en familie. Det er bare å bruke den for alt den er verdt, Italian style, Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Er det mulig at forumbrukere lager "hint" om meg som når jeg skjønner dem er mobbing?Det har jeg bare gjort mot Winza. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Det har jeg bare gjort mot Winza. Hva sa du da, eksempelvis? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Hva var/er galt med Winza, da? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Ingenting. Jeg mente det ikke slemt, bare som en lett erting. Det er sosial lek og betyr (som regel) ikke at man har tenkt å drepe hverandre. Winza fremstår litt karakteristisk, på sin måte. Det er ingenting galt med det, men man legger jo merke til ham. Btw, dette var selvsagt når jeg svarte ham direkte. Ikke skjult i innlegg andre steder på forumet, hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Synd han forsvant, da. Ser han har stengt/slettet kontoen. For meg er det mest i brukeres statusmeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå