Magnusm96 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hei, ettersom laptoppen min er utdatert vil jeg gjerne investere i en stasjonær pc som kan kjøre League of Legends på Max. Ettersom jeg ikke har peiling på pc lurte jeg på ol dere hadde noen tips til deler og kanskje kunne spart noen slanter. Jeg er villig til å betale 7000-10000kr men håper på billigst mulig med tanke på st jeg bare spiller LOL! Takk for svar på forhånd :-) Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Er du villig til å bygge selv? Lenke til kommentar
Magnusm96 Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Er du villig til å bygge selv? Ser helst at den blir bygget for meg om det er det du lurer på? sånn at jeg kan velge deler osv så ordner komplett eller noen andre leverandører det for meg Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 https://www.komplett.no/komplett-gamer-ghosts-edition/10838#! Men vil anbefale å bytte til SSD om du ikke trenger plassen HDD-en tilbyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå