Gå til innhold

Freedom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sender da modellene dine ut på de merkeligste oppdrag. Men så blir det jo bilder ut av det også.

Kanskje burde paraplyen i sin helhet ha vært i "hølet"., men det blir vel pirk opp og pirk i mente.

Blei en god virkning her.

At det også er konturer på modellen og ikke bare svart silhuet er så absolutt et pluss.

 

Roar

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du sender da modellene dine ut på de merkeligste oppdrag. Men så blir det jo bilder ut av det også.

Kanskje burde paraplyen i sin helhet ha vært i "hølet"., men det blir vel pirk opp og pirk i mente.

Blei en god virkning her.

At det også er konturer på modellen og ikke bare svart silhuet er så absolutt et pluss.

 

Roar

 

Tusen takk Roar jo modellene må bli med på mye...og på denne shooten stod hun også i elven nedenfor og skrek litt for da tråkket hun på en fisk..som døde.... men ang. paraplyen så har jeg også noen med paraply som ikke når opp i taket. Men det er mye som avgjør hvilket bilde man velger ut (av de mange man tar)

Ha en fin dag!

MVH Tove

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

To på rad, Tove! Men det tror jeg tilgis når man ser bildene, som aller mest ser ut til å være James Bond som møter Alice I Eventyrland. Det er lekent og visuelt tiltrekkende, og detaljene i paraplyen er prikken over i-en.

 

Nettopp på grunn av blondeparaplyen holder jeg en ørliten knapp på versjon 2. I tillegg kler motivet helt klart den mer utbrente bakgrunnen i v2.

Lenke til kommentar

 

Hei Tove.

Supert valg av lokasjon som skaper en fin ramme rundt den spreke modellen.

Morsomt med paraplyen også :)

Arvid.

 

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Arvid!

MVH Tove

Gratulerer med dagens bilde igjen Tove :)

Tror ikke versjon 2 lå ute første gang jeg var innom,men det ble også knalltøft :)

Arvid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...