Caladanian Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Sommerstjerne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hei Caladanian ! Flott bilde med solen som stjerne i løvverket. Flott komposisjon hvor solen stråler utover i bildet Det er en fin park, jeg var der i fjor høst. De gangene jeg løftet blikket var når jeg tok bilde av høyhusene , så denne detaljen gikk jeg glipp av. MVH Alec Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Hei Caladanian ! Flott bilde med solen som stjerne i løvverket. Flott komposisjon hvor solen stråler utover i bildet Det er en fin park, jeg var der i fjor høst. De gangene jeg løftet blikket var når jeg tok bilde av høyhusene , så denne detaljen gikk jeg glipp av. MVH Alec Takker. Fin park ja, med skyskrapere rundt som danner kontrast og ramme til de flotte trærne. Likte spesielt at man kan sitte under trærne i kafeen, under et naturlig og fantastisk tak i et flott rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg