TheKims Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Hei. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få Youtube til å buffre raskere? Har kjapt nett, men sliter med at Youtube er smertelig treg til tider. Finnes det noen tilleggs programmer til Chrome som fungerer? Bruker nå Magic Action for Youtube å det hjalp litt på startup buffering, men videoen stopper plutselig etter 4-5 minutter å jeg må trykke på pause å vente en god stund før jeg kan spille av igjen. Noen som aner råd? Endret 18. juni 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Vet ihvertfall at man kan velge at youtube skal bufre hele videoen istedenfor bare så så mye mer enn der du er. Se denne. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Chrome likte visst ikke den extensionen, fikk aktivert den første gang, men så ble den deaktivert uten muligheter for å aktivere den igjen. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Noen som vet hvordan jeg kan få satt avspilling i HD som standard i Youtube? Finner ikke innstillingene hvor jeg kan endre at automatisk visning er satt til 480p.... Skulle gjerne hatt 1080p på alle vids hvor dette er mulig. Bruker Firefox for det meste om det har noe å si. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Bruk f.eks YouTube High Definition utvidelsen til firefox. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Bruk f.eks YouTube High Definition utvidelsen til firefox. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå