Thanatos Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei, driver å leiker meg litt med kabinettet mitt, suntek th655 og har veldig lyst på ei ny sidedør med vindu, jeg fant faktisk et også, men jeg finner ikke noe plass å kjøpe! noen som vet om noen plasser, helst i norge. Jeg fant kelkoo elns, men det blir sikkert litt frakt... Så er det noen der ute som vet hvor jeg kan skaffe meg en slik dør? Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hva med å lage en selv? Ganske lett.... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 kjøp et window-kit fra www.microplex.no. Finn fram stikksaga og sag et hull...... Lenke til kommentar
Choo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 har det kabinettet selv, når jeg kjenner på siden ville jeg ikke tatt sjangsen å saget i det.. :-? Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 På warpzone var det noen som saget hull i døra til et slikt kabinett! Funka fint det! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har gjort det selv jeg, blir bra det, bare man er forsiktig. Jeg satt vinduet i plasten og saget et stort hull innenfor i metallet. Ble fint oxo her Lenke til kommentar
bambam Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Pent nok det, men en forferdelig list da Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Syns den passet godt der jeg ! litt "heavy" Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Nei står jo ikke i stil med noe annet på det kabinettet Mye bedre å ha limt på baksida av plasten, og pussa plastkanten fin... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Poenget er at plasten er bøyd så å lime det p åinnsiden ville vært vanskelig for ikke å si umulig. Skulle gjerne hatt en annen farge på lista, men det fant jeg ikke. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 TH-656 mitt har også lyst på vindu. :-) Lenke til kommentar
Mira Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Noen som foresten vet hvor jeg får tak i chrome-lister? De er utslogt på Microplex Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har lyst på vindu med chrom lister jeg å....... Jeg har lyst til å chrome all plasten inne i kabinettet. Det hadde blitt drit fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå