Clone baby Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hallo Hver gang jeg starter pcen , så kommer det en kjerring som sier // Power on self kaste completed, the computer is now booting from operating system// dette sier hun etter post screenen og like før bootingen begynner. Dette er noe så jæævlig irreterende og jeg ber da dere om og fortelle meg kossen jeg får det vekk. Holder på og pisse på meg når hun snakker. det er fa%U Y#" for/¤)# irreterende !!!! Mvh Finn William Aka CI0n3 B@By Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 gå inn i bios. under en eller annen meny så står det klart å tydelig post speech enabled/disabled. husker ikke helt nøyaktig, orker ikke gå inn i bios. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Bare så det er sakt så bør du ha denne feilsjekken på i oppstarten. Men, du fjerner dette i bios. . tror det var under advanced i bios, om jeg husker feil.. Du skjønner med en gang hvor det står når du ser den tekster hvor det står i bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå