viddivaddi Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hei! Som overskrifter sier har jeg akkurat kjøpt min første ssd, og skal installere windows 8 på den. På den gamle hdden har jeg windows 7. Kan jeg ta ut den gamle hardisken, sette inn ny ssd, installere win8, og så sette inn den gamle igjen. For så å formatere partisjonen med win7 på. Vil dette kunne forårsake krøll og problemer av noe slag? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Bør gå greit om du gjør det du skriver, altså tar ut gammel disk under Win8 installasjonen. Lenke til kommentar
viddivaddi Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Bør gå greit om du gjør det du skriver, altså tar ut gammel disk under Win8 installasjonen. Takk for svar. Får jeg tilgang til filene på den gamle disken da? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ja det får du, så lenge du ikke har kryptert dem i Windows 7 da...(type bitlocker). Lenke til kommentar
viddivaddi Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Ja det får du, så lenge du ikke har kryptert dem i Windows 7 da...(type bitlocker). Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå