Switched Skrevet 18. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Budsjett: 1500-3000kr. Størrelse: over-ear fullsize Type: lukkede, tror jeg. Jeg vil ha et headset der andre ikke kan høre musikken min når jeg sitter like ved (eller noe i den duren) Trenger ikke støyreduksjon (men kjekt å ha hvis det skulle dukke opp et alternativ) Bruksområde: 85% musikk, 15% film (med Dolby Digital) Tilleggsinfo: 3,5mm plugg må jeg ha. Jeg vil ha et allround headset som funker like godt til John Mayer som til Avicii, og ikke fokuserer på kun en sjanger. Jeg hører på veldig mye forskjellig. Evt kilde: PC (mp3 320kbps), mobiltelefon (FLAC(lossless) og AAC 320kbps) Har Denon AH-D340 og Beats Executive, men Denon synes jeg har for lite bass og er rett og slett ukomfortable. Beats derimot, er de mest komfortable jeg har, og funker godt med noen sjangre, men noise reduksjon(det hisser i dem hele tiden) og ikke minst lydbildet er ikke bra nok. Beatsene var et bomkjøp, og nå vil jeg ha noe bedre. Må ha noe som har større lydbilde enn Beats, samme komfort som Beats og mer bass enn Denon. Vil høre både bassen og de høye tonene på Aviciialbumet, samtidig som jeg kan høre alle Röyksopps instrumenter tydelig og kan høre John Mayers gitarspill. Må kunne bruke de 2-3 timer uten å få vondt på øret. Har dere noen tips? Skal bruke dem på skolen og på reiser, så vil ha noe litt bærbart:) Endret 18. juni 2014 av Switched Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 18. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 https://prisguiden.no/produkt/bose-quietcomfort-15i-200559 Lenke til kommentar
Switched Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Vil helst ikke ha noe med batteri, men bra alternativ. Skal google litt om dem, takk for tips;) går det an å bruke dem uten noise reduction? Altså at batteriene ikke tappes? Er litt skeptisk til hodetelefoner som er avhengige av batterier for å kunne bruke dem. Ser for meg en del stress på reiser. Endret 18. juni 2014 av Switched Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå