c-bool Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Skal en tur til oslo i helgen og har aldri vert ute på livet der før, så om noen har noen utesteder å anbefale haddde det vert kjekt:-) klubber/ barer med god stemning med overtall av NORSKE personer. Har hørt diverse historier av andre, der det var plasser med kun personer av utenlands opprinnelse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg lurer på det samme! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Kan være greit å nevne om dere er ovenfor de typiske aldersgrensene (18, 21, 23, etc). Ellers kan jeg anbefale Dr Jekyll, Scotsman og Sir Winston. Om dere ønsker litt roligere, med ølsmaking og prat, ta en tur innom Håndverkerstuene. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Jepp, vesentlig ting, er 22 år:-) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Hva er ønsket? Hvordan type sted? Type musikk feks? Det blir litt som å spørre om noen kan anbefale en film uten å si noe om sjanger eller andre type filmer man liker Men 22 år gir vel noen begrensninger tror jeg. Endret 19. juni 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Så lenge man er over 20, er kledd for anledningen/stedets normale dresscode, oppfører seg fint og kommer i fornuftig tid (før 00) er det sjelden noe problem. Det er sinnsykt mange uteplasser i byen så det kommer vel først og fremst an på hva du liker av musikk, og hva slags klientell du ønsker å omgås med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå