Zheritel Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg venter på E3:M i posten any day now... men det jeg lurer på er NÅR jeg skal benytte meg av expansion... skal jeg installere det når jeg er ferdig for så å begynne på nytt eller med en eneste gang før jeg begynner å spille? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ehem. Hva snakker du om egentlig? expansion pack til morrowind?E3:M? Lenke til kommentar
Zheritel Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja det er faktisk en exp til Morrowind... faktisk så kommer det en til nå til juni.. E3:M = Elder Scrolls 3: Morrowind (hele tittelen på spillet:) Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ja, vet jo at det er expansion pakker, har spilt igjennom begge, men skjønte ikke hva du lurte på? Men tror jeg skjømte det nå :smile: Du kan godt instalere Expansion pakkene med en gang, men questene på de er beregnet for characters med høy level. Tok Bloodmoon på level 59, og slet mange steder. Samme på tribunal. Questene ligger og venter på deg uansett, så lag deg en sterk character i det orginale spillet, før du går på expansion pakkene er mitt tips. Lenke til kommentar
Zheritel Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Ok så jeg kan installere begge (er den kommet???) uten at det påvirker eller blir vanskeligere men når jeg blir sterk nok kan jeg velge å gå til de områdene? er det sånn det fungerer? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 jepp, stemmer det. Ja, bloodmoon kom for et par måneder siden. Du har mye å glede deg til :smile: Lenke til kommentar
Zheritel Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 aight... får vel bestille med en gang da.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 aight... får vel bestille med en gang da.. Ja, det må du gjøre Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja det er faktisk en exp til Morrowind... faktisk så kommer det en til nå til juni.. E3:M = Elder Scrolls 3: Morrowind (hele tittelen på spillet:) Èn ekspansasjon til Morrowind? Det er to! Og mener du at det kommer enda en til sommern? Eller er du bare litt bakover i tid? Ihvertfall...innstaller ekspansasjonene når du installerer spillet. Men for all del, ikke bli frista til å starte på dem før du har en karakter som er skikkelig sterk. Anbefaler å starte med Tribunal, for så å ta Bloodmoon. Som en finale bør du ta hovedquesten til originalspillet. Altså, vent med denne! Lenke til kommentar
ewt Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja det er faktisk en exp til Morrowind... faktisk så kommer det en til nå til juni.. E3:M = Elder Scrolls 3: Morrowind (hele tittelen på spillet:) Èn ekspansasjon til Morrowind? Det er to! Og mener du at det kommer enda en til sommern? Eller er du bare litt bakover i tid? Ihvertfall...innstaller ekspansasjonene når du installerer spillet. Men for all del' date=' ikke bli frista til å starte på dem før du har en karakter som er skikkelig sterk. Anbefaler å starte med Tribunal, for så å ta Bloodmoon. Som en finale bør du ta hovedquesten til originalspillet. Altså, vent med denne![/quote'] Med en gang du installerer tribunal exp. blir du dratt inn i denne historien. Det kommer en assasin når du sover (han er ganske tøff - vet ikke om han tilpasser seg din level?), som kan være svært vanskelig for en ny karakter. Forøvrig hadde jeg ingen problemer med å drepe siste "boss" (husker ikke navnet) når jeg var lvl 40 custom class...Har 300 i speed og constant effect levitation - aint it cool? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vil sterkt anbefale og instalere Expansion pakkene med en gang. De har en del fordeler, meget god loggbok som kan sorteres på quests og sjule ferdige quests. Tribunal inneholder også mye nyttig selv om du har lav level. 5-6 kjøpmenn med 6-10000 gull og nye formler er det beste. Bloodmoon bør du ikke dra til før du betrakter de tøffeste monsterene i morrowind for ganske ufalige. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ok så jeg kan installere begge (er den kommet???) uten at det påvirker eller blir vanskeligere men når jeg blir sterk nok kan jeg velge å gå til de områdene? er det sånn det fungerer? Vel... Hvis du installerer Tribunal vil du etter hvert bli vekket av noen snikmordere (2stk.), og disse er, mildt sagt, vanskelige å drepe. Dette er et naturlig innslag for å nøste "Mournhold" inn i resten av historien, men utgjør ikke desto mindre et hinder for svake figurer. Men nå er det mulig at du ikke vil møte disse snikmorderne med èn gang... Jeg ville anbefale deg å installere begge expansion-pakkene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Joda, kompis av meg installa tribunal samtidig som Morrowind. Han lurte etterpå hvordan Tribunal starta. Så fortalte jeg om at det skal komme noen assassins når han sover. Joda, han hadde nå drept ca. 10 stk tilsammen før de slutta å komme når han sover. Og han var level 1. Så de skalerer seg nok etter spillerens level. Er du lvl 40 blir de tilsvarende veldig vanskelig å ta. Jeg sleit som pokker med en 35 crusader, så jeg kunne ikke fatte hvordan han kunne drepe 10 stk uten problemer. Jeg sleit så voldsomt hver gang jeg sov, at jeg turte ikke sove mer, og sprang direkte til ebonheart for å få igang tribunal for å bli kvitt dem. Så det er bare å bli kvitt alle sammen, kommer ikke mer enn ca. 10, 2-3 hver gang du sover, så settes hele tribunal-questen på vent helt til du prater med riktig person i Ebonheart. Utrolig kjekk update av journalen i Tribunal, installer den og håp på det beste ang. de assassin-folka som vekker deg hele tida i starten. Den vanlige journalen suger, man kan ikke sortere quests etter om de er fullførte eller ikke, så det er et h*lvete å finne tilbake litt eldre quests når de begynner å tulle på seg utover i spillet, og journalen er på flere hundre sider. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, Morrowinds originale quest book helt for jævlig uppraktisk... Lenke til kommentar
Zheritel Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Ok jeg leste et sted at bloodmoon kom nå til sommeren men det må tydeligvis være feil.. Har installert tribunal nå og venter på bloodmoon... (gleder meg som en liten unge) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Trenger ikke vente da. Bloodmoon er kommet for flere måneder siden, og er reviewa i det aller fleste spillblader og spillsites. Alle dataspillsjapper burde ha det nå. Hvis ikke, bestill fra www.play.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå