~ David ~ Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hei, Jeg prøver å laste opp et alternativt bilde til dette: http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/to-trotte-typer/1415309 Jeg får opp dialogen for å browse til ønsket bildefil, og velger denne, hvorpå ingenting egentlig skjer, utover at siden lastes på nytt uten noe ekstra bilde. Jeg huker av på boksen om retningslinjer. Får heller ingen feilmelding. - David Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hei Jeg testet denne funksjonen nå, og oppdaget ikke noe rart. Det fungerte som det skulle. Hvilken nettleser bruker du? og har du mulighet til å sende meg den aktuelle bildefilen som feiler? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Bruker Firefox. Skal teste i IE etterpå og se. Sender bildefilen hvis aktuelt Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Hei Erlend, Testet igjen nå, både i Firefox 30.0 og IE11 skjedde det samme. Det eneste som er annerledes er at det i dag står "Ny versjon 1/2" i stedet for "..0/2" Hvordan får jeg sendt deg bildet? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hei Du kan legge det inn som vedlegg i en post her hvis du bruker "full editor". Eller så kan du sende det til [email protected] Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Her er bildefilen Endret 20. juni 2014 av ~ David ~ Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg mistenker at det var av en annen filtype enn det som var angitt. Det fungerte ikke før jeg gikk inn i Photoshop og lagret det som .jpg på nytt. Jeg sjekket ikke noe mer om hva som var galt, men det fungerte i alle fall da. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 OK, supert! Da skal jeg prøve det samme hvis det skulle skje igjen. Takk, og god helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå