Gå til innhold

Er 20 år og mister håret..


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en gutt på 20 år som begynner å bli veldig tynn i toppen...Har vært tynn der i 2-3 år nå, og det blir bare verre og verre. Før har jeg ikke brydd meg så mye om det, men det siste året har det blitt så ille at jeg føler jeg må gjøre noe med det. Folk kommenterer det hele tiden, snakker om det, ler av det og tilogmed folk som ikke kjenner meg kaller meg "han med månen". Det går veldig utover selvtilliten min...Har såklart vurdert å skrelle meg, men har en såpass lang panne at jeg generelt ikke passer veldig kort hår.

Hvis det er noen som har noen tips/erfaringer angående hårtap som dere vil dele med meg, så setter jeg meget stor pris på det...

Og hvis det er noen jenter som leser dette, hva synes dere er best? Er det stygt med en 20 åring med skallet/2 mm kort hår? (Husk at jeg har en lenge panne enn det som er normalt tror jeg)

 

Setter pris på svar :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ser poenget ditt...Det er i midten, så det er ikke så lett å merke det hvis de står foran eller bak meg (hvis de ikke er høyere enn meg). Men i forelesninger når folk sitter bak meg, hvis folk går bak meg ned en trapp, hvis jeg bøyer meg ned/beveger hodet, så ser de det fort. Er ikke skallet på toppen, bare veldig tynt

Lenke til kommentar

Ved kortere hår så blir ikke månen og vikene fullt så fremtredende, det du kan prøve er å klippe det kort, ca 12-14mm og gå gradvis nedover for å prøve deg litt frem. Og liker du ikke det du ser, så vokser håret ut igjen ;-)

 

selv har jeg opplevd det samme og jeg klipper meg ned til 1mm hver andre eller tredje dag, har også prøvd å glattbarbere hodet.

 

Men kortere hår betyr oftere klipping og at du blir raskere kald på hodet når det blåser eller når det er kaldt ute.

Lenke til kommentar

Var 18 når jeg fikk kommentarer som - 3 hår og midtskill.
Lang panne har jeg også. Joda, det var litt ekkelt når jeg var 18 å få den kommentaren, men når jeg var 19 så klipte jeg det helt ned og har vært slik siden. Jeg dreit rett og slett i det. Så greit å slippe å bruke tid på hårstyr.

Stod heller ikke først i køa når utseende ble utlevert, men verken det eller hår(mangel på) har hindret kvinnelig selskap. Har du trua på deg selv og er selvsikker, så er ikke damer noe problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det går så bra så. Blir du misfornøyd, så vokser det fort ut igjen :-)

 

Kjøpte meg en barbermaskin i januar 2012, denne kostet ca 600,-

Denne brukes 2-3 ganger i uka på meg selv + at har klippet mine brødre.

Så den er tjent igjen for lenge siden. Denne klipper ifra 0mm til 16mm. Jeg bruker 1mm og klipper meg selv, (uten speil faktisk) :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...