- Cre8or - Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hei. Dette er bare en bagatell, men er irriterende. Hver gang Win7 starter så får jeg denne feilmeldinga: Har deaktivert alt ifra oppstart fra "msconfig". Nå sitter jeg ikke lenger ved pc'n som feilen er på, men skal feilsøke mer etterpå. Er det "services.msc" som det må deaktiveres noe i? Regner med det er et program som heter "impres" (et eller annet som det har skjedd noe krøll med, fra personen som har lagt det inn) Regner med en reinstall av det aktuelle programmet kanskje løser det? Noen tips til jeg fortsetter feilsøkinga? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Snipp fra veven Hi, you probably ran Ccleaner or similar and deleted this log file from your temporary folder, that is in use by a scheduled task. Open Task scheduler and expand the" task scheduler library". Open Asus and select the " i-setup" task , delete it, and you are done. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tror dette har med Asus AI Suite å gjøre. Feil under installasjon eller avinstallasjon? Prøvd å reinstallere eller avinstallere. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Takk for tips, men var ingen Asus AI Suite som var installert. Skal gå over mer senere og se. hva jeg får til. Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ligger det noe ukjent i oppstartsmappa på startmenyen? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Prøvde du det jeg sakset? Alle søk peker på at du har feil i registeret. Prøvde du å slette oppføringen under Task Scheduler? Alternativt som man leser Step 1 : regedit Step 2 : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ASUS\i-Setupxxxxx Step 3: Delet all nember(xxxxxxlog.inniis )Lost about erroe display when start your PC Endret 18. juni 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Ja det fikset problemet "Kyrre" Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå