cool_boy Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg skal ha enten killer vannkjøling eller vapochill..åssen vannkjøling bør jeg velge? hva trenger jeg for å nå - grader på cpu med vannkjøling? noen ferdige sett som er veldig bra? hvor langt kan jeg regne med å pushe en p4 2,66 med vannkjøling +evt. peltier? hvis jeg velger vapochill..hvor mye støy er det på den? og hvor langt sånn ca. vil jeg greie å pushe den? skal ha nytt hk..til p4 som passer til min p4 2,66(533) den må takle høy fsb og skal bli klokket masse,si noen bra kort..samt pris hva ville dere gått for; killer vannkjøling eller vapo? Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 har ikkeno erfaring med vannkjøling. men kan gi deg et godt tips på HK Abit IC7-Max3 killer hk les test her http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2530 Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 For å få max ut av cpu er vel Prometia det beste valget... Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 men prometia koster vel en del mer enn vapo og støynivået er vel også høyere..? dessuten syns jeg vapochillen ser penere ut enn prommy'n hvor høyt kan jeg regne med å dra en 2,66ghz med henholdsvis vapo og prometia? greier 3-3,1ghz med standard intel(over 3ghz settes ram ned til 304mhz ) så trenger nytt hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå