DOCTOR Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei. Tenkte jeg skulle oppgradere pcn min littegrann og da vil jeg vite om det er noe dere ville ha endret på. PCn nå: Intel P4 1.7GHz MSI 845 PRO-2 IBM 60GB 7200 rpm 512SD-ram + de komponentene jeg skal beholde. PCn etter oppgradering: Intel P4 2.6GHz 800bus Abit ic7 max 3 Hitachi 120GB Deskstar 7k250 Geil 512ddr pc3500 Golden Dragon Asus Geforce 3 ti200 (også før oppgradering) Lepont Fulltower svart 3 vinduer Antec strømforsyning, 480W, ATX12V/P4 True Power serien MacPower Digital Doc 5+ sort Håper på seriøse svar! mvh doctor Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja, der har du en overklokkingsbombe! Du kan gjerne spe på med bedre minne, f.eks. PC4000/4200-minne. Jeg går altså ut i fra du skal klokke systemet rimelig bra.... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Kan no kjøpe det gamle eg. http://www.msicomputer.com/product/search_result.asp koffor skal du kjøpe nytt hovedkort. Støtter ikkje det du har ein større prossesor? Tror det. Hadde heller kjøpt større harddisk. Lenke til kommentar
DOCTOR Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Kan no kjøpe det gamle eg. http://www.msicomputer.com/product/search_result.asp koffor skal du kjøpe nytt hovedkort. Støtter ikkje det du har ein større prossesor? Tror det. Hadde heller kjøpt større harddisk. Det gamle hovedkortet støtter ikke ddr ram. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ville også gått for raskere ram. Men det kommer jo alt ann på om du skal overklokke mye. Hadde kanskje byttet grafikkort i samme slengen. Men ellers er det en megabra PC Lenke til kommentar
DOCTOR Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Ville også gått for raskere ram. Men det kommer jo alt ann på om du skal overklokke mye. Hadde kanskje byttet grafikkort i samme slengen. Men ellers er det en megabra PC Men går ikke det utover responstida?rammen. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Vel, jo "timingsene" blir somregel høyere når du beveger deg mot 4000/4200-hastighet, men skal du overklokke lønner det seg i aller høyeste grad å ha minne som klarer å følge FSB frekvens. Lenke til kommentar
DOCTOR Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Noe å legge til på de andre komponentene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå