soundwall Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 er det noen som har noe tips om hvor jeg kan fåt tak i støvfilter ala det som er i front på lian-li kabinett? jeg har prøvd med nylonstrømper, men var ikke helt det jeg hadde tenkt... -s Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 prøv microplex. eller du kna også bruke det stoffet som er utenpå høyttalere..fungerer flott til meg da! gl hf Lenke til kommentar
mare Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Trenger noen tips for å få festet nylon strømper som støvfilter! Tape funker i noen timer, mens superlim synes jeg er litt for drøyt. Noe annet som funker? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 lag to "lister" av metall som er like bredt som det området du vil ha dekt av strømpen. drill hull i hver ende av listen og bruk nagler eller skruer for å feste disse "listene". legg så stømpen mellom listen og selve kabinettet. stram til listen. dette skal holde. cluet er uansett at nylonstrømpa ikke kan festes på spisse ting... naturlig nok. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg bruker tyntstøvsuger filter...funker fint.. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg har lett etter noe slikt.. finner ikke slike i "løsvekt". hvor kjøpte du det? -s Lenke til kommentar
lodott Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tok det bare fra støvsugeren..men tror det kan kjøpes alle steder hvor de selger støvsugere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå