Gå til innhold

hvilke kameraer skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har jeg funnet 3 kameraer jeg vurderer: Casio QV-5700,Sony mavica MVC CD500 eller Olympus Camedia C-4000Zoom. Hva syntes dere hva jeg skal velge? ( Jeg liker veldig godt kameraer som ser veldig profft ut og fungerer som et profft) Bildekvaliteten. :-? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Nå har jeg funnet 3 kameraer jeg vurderer: Casio QV-5700 eller Minolta dimage z1 eller Olympus Camedia C-4000Zoom. Hva syntes dere hva jeg skal velge? ( Jeg liker veldig godt kameraer som ser veldig profft ut og fungerer som et profft) Bildekvaliteten. :-? :-?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på et kamera på rundt 3,4 eller 5 megapixla og med litt zoom. Som tilsvarer sånn ca: 35-200 eller sånt. Spiller ingen rolle om det er mindre zoom enn dette.

Ellers så har jeg lyst på et kamera som har mange funksjoner. Lurer kanskje å kjøpe Minolta dimage z1 :-)

Lenke til kommentar

Kjøp heller Sony DSC-V1 (mindre enn casio 5700) Årets kamera i klassen.

Men vil du ha et mindre og med mulighet for vridbar søker (meget smart da du kan ta bilder fra langt flere stillinger uten stor kroppslig bøy eller strekk - så er Canon Powershot A80 et glimrende kamera. Fins for 3960 kr på XD.no og sikkert flere andre steder også - etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...