the_auditor Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 fjern .tk reklamen også _orion_! den er voldsomt irriterende Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Fjerne pop-upen mener du? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Fjerne pop-upen mener du? Han mener nok det ja. :wink: Ser at du brukte (jonas) sin. Men.... Logoen er jo krønsja sammen på siden din nå da.... Det som blir resultatet er at den får veldig dårlig kvalitet. Var iallefall sånn på 800x600. :smile: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Fjerne pop-upen mener du? Han mener nok det ja. :wink: Ser at du brukte (jonas) sin. Men.... Logoen er jo krønsja sammen på siden din nå da.... Det som blir resultatet er at den får veldig dårlig kvalitet. Var iallefall sånn på 800x600. :smile: Veit det. Det er fordi jeg brukte den første versjonen av logen som var for høy. Jeg skal straks legge ut den som passer. Angående .tk pop-upen så går ikke den bort. De har disabla den funksjonen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Angående .tk pop-upen så går ikke den bort. De har disabla den funksjonen. Ok. Men, hvorfor ikke lage et lite (java)script som disabler alle popups da? :smile: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Angående .tk pop-upen så går ikke den bort. De har disabla den funksjonen. Ok. Men, hvorfor ikke lage et lite (java)script som disabler alle popups da? :smile: Fordi jeg ikke tror det finnes Eller? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 (jonas), jeg oppdaget nettopp en feil med logoen. Det skal være en "-" på hver side av [NEF], tror du at du kan fikse det eller legge ut pds fila? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jepp. Den er oppdatert. Liker du ikke -'ene, er det bare å skifte dem ut. Erstattet logo og .psd fil (335KB). Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Flott! - er helt fine de. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Og angående pop-uper, du kan fjerne disse under dot.tk sine "marketing" sider. Eller noe. Du kan vinne en t-skjorte hvis du har popup på siden din. Det er alt de vil. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jepp. Den er oppdatert. Liker du ikke -'ene, er det bare å skifte dem ut. Erstattet logo og .psd fil (335KB). Mulig jeg burde vite dette, men hvordan fikk du til effekten med prikkene? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Doh! Han markerte masse sirkler i forskjellig str. og *delete* Nei seriøst, åssn? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dotte-tutorial: Lag en ny kanal, lag en form, fyll den inn i kanalen med hvit/svart bakgrunn eller svart/hvit bakgrunn. Filter - Blur -Gaussian Blur (20? Husker ikke helt). Filter - Pixelate - Color Halftone (la den stå på default) Klikk på alpha kanalen, slik at du selecter den, og så trekker du det i fra det du vil lage dottete, i vanlig palette, of kørs. Hvis dere står fast, må dere bare spørre. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Bedre no?? (altså den for 2-3 inlegg sia) ^^^^^^^med litt anna farge og støff på skrifta.. Og PSD fila kan du få vist du vil, berre å maile/sende pm. Den var kjempe nå, men det ser ut som du allerede er slått.. Du får det til som alltid. Lenke til kommentar
niteass Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 noen som vet om et bra prog for å lage logoer, eller en generator på nettet... :-? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Adobe Photoshop 6-7, Adobe Illustrator og evt. Paint Shop Pro. Jeg anbefaler den første. Lenke til kommentar
Stajlme Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Dette er vel mer bannere og ikke logo. For logoer er Adobe Illustrator definitivt programmet man bør bruke. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 feilpostet Hva mener du? Anyways så bryr jeg meg ikke vis du mente tråden min. Ettersom at jeg har skaffet et banner/en logo. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jo, det var bare for å si at den posten var feil. Skulle aldri vært der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå