Gunfreak Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 So min wii er død, ikke brukt den på sånn eh 5+ år, den støvet ihjel, Men har jo flere spill til den, mest har jeg lyst til å spille mario spill igien, lenge siden den tid, har jo galaxy osv. men wii er jo død ingen selger den, eneste de selger er den wii mini saken, men den har ikke nett, og da får jeg ikke brukt blant annet mario 64 som jeg har lastet ned på den orginale wiien min. Lenke til kommentar
walkinbalance Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Om den så hadde vært å finne i butikken, hvorfor gidde å betale mange lapper når du får den nærmest gratis på Finn? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det er det som var så dumt med Nintendo, spillene du kjøpte ble bundet til konsollen. Hvis du vil spille Wii-spill kan du gjøre det på en Wii U også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Hvordan spiller man WII spill på? Sorry droppet helt alt med Nintendo for flere år siden, ander ikke hvordan U funker, da jeg ikke liker håndholte consoler. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Wii U er ikke en håndholdt. Det er oppfølgeren til Wii. Du spiller Wii-spill på den på samme måte som med en Wii. Du må ha en Wii-Remote og sensor bar, men det har du vel siden du har en Wii fra før. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Wii U spiller Wii-spill også, så om du kjøper den får du tilgang til alle spillene dine igjen. Det er ny HD-konsoll, ikke noe addon ellernoe til Wii. Wii-spill kjører helt naturlig i et eget "program" som gjør konsollen om til en Wii igjen. Endret 18. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Er det mulig å laste ned hele wii spill? Eller er ikke nintendo store like utviklet som PSN store? Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Er det mulig å laste ned hele wii spill? Eller er ikke nintendo store like utviklet som PSN store? Nei ikke Wii spill. Men spillene som er kommet på WiiU finnes på eshopen til nintendo. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hvorfor ikke dra til nermeste gamestop å høre om dem har den orginale wii som brukt å softmodde den?Det gjorde jeg da jeg fant ut at wii-en min var den første modellen som støtter gamecube spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå