HelloKjersti Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Satser for fullt på mobil bilderedigering.Adobe: Dette er vår største lansering på to år Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Dette er bare for iOS? eller kommer det til Android også? Hvorfor lenker dere aldri tilbake til kildene deres? Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Dette er bare for iOS? eller kommer det til Android også? Hvorfor lenker dere aldri tilbake til kildene deres? Kommer nok til Android og etter hvert. Ja helt enig, dere må skrive kilder nederst i artikkelen! Sånt lærer man vel i 6. klasse? (Å nevne kilder) 2 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Dette er bare for iOS? eller kommer det til Android også? Hvorfor lenker dere aldri tilbake til kildene deres? Kommer nok til Android og etter hvert. Ja helt enig, dere må skrive kilder nederst i artikkelen! Sånt lærer man vel i 6. klasse? (Å nevne kilder) Hei, Vi oppgir alltid kilden i saken, dog er det ett unntak - og det unntaket gjelder for denne saken. Adobe har her gitt oss informasjon direkte, før lanseringen som fant sted klokken fem. Kilden er derfor produsenten selv, og på publiseringstidspunktet var ikke denne informasjonen tidligjengelig på nett – fordi vi har fått den direkte fra Adobe. 1 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Vi oppgir alltid kilden i saken, dog er det ett unntak - og det unntaket gjelder for denne saken. Adobe har her gitt oss informasjon direkte, før lanseringen som fant sted klokken fem. Kilden er derfor produsenten selv, og på publiseringstidspunktet var ikke denne informasjonen tidligjengelig på nett – fordi vi har fått den direkte fra Adobe. Da skriver man følgende: Kilde: Pressekontakt, Adobe Norge. Jeg ser ikke hvorfor dette skulle være et unntak. Endret 18. juni 2014 av Aeyoun 4 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Dette kommer nok for W8.1 også, da mtp. Surface 3 Pro. Såvidt jeg husker var en Adobe-medarbeider på scenen under lanseringen av S3P for noen uker siden for å snakke om hvor godt tilpasset nye Photoshop CC skulle være til S3P. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) We?re updating our learn & support site.We?ll be back on June 18 at 1pm EDT, to share what?s new in the next big release of Creative Cloud. Kilde: http://www.adobe.com/special/support/index.html Hadde håpet at ikke alt flyttes til nettskyen. Håper spesielt at DW CS 7 blir som før. Endret 18. juni 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Vi oppgir alltid kilden i saken, dog er det ett unntak - og det unntaket gjelder for denne saken. Kilden er derfor produsenten selv Dere kan altså - uvisst av hvilken grunn - ikke oppgi kilden i selve artikkelen. Men i artikkelkommentarene nedenfor går det visst helt greit... Does not compute. Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 De utestenger det store flertalet. Jeg vil også kritisere mediehuset tek at de så spesifiserer hvilke beruker gruppe det gjelder. Og til Adobe folket vil jeg si at diverse mennesker er elleville etter samsung galaxy pro nettbrett pga skjerm kvaliteten. Mange av de har satt sine ipad til siden til fordel for pro serien. At dere ikke ser muligheter der forstår jeg ikke. Nettbrettet jeg har slår det meste og spesielt ipad totalt og er knall til bilderedigering. Fotografer rundt omkring vil ha Android på grunnen av fleksibiliteten men føler ser låst til ipad da levereandører som de bruker programmer fra kun lager apper for ipad. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Finnes det pr i dag nettbrett med GOD skjerm som tar normalstørrelse SD-kort slik at man kan hente ut bilder fra kamera ute i felten? Fungerer usb mellom kamera/nettbrett? ( -og nei, jeg har ikke wifi på kameraet) Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Finnes det pr i dag nettbrett med GOD skjerm som tar normalstørrelse SD-kort slik at man kan hente ut bilder fra kamera ute i felten? Fungerer usb mellom kamera/nettbrett? ( -og nei, jeg har ikke wifi på kameraet) Min mor bruker en iPad Mini med Apples SD-kortleser med Lightningplugg. Leser og kopierer både RAW og JPEG-filer. Skal sjekke om jeg kan legge til råfiler til Lightroom-biblioteket direkte fra ipaden nå straks. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Satser for fullt på mobil bilderedigering. Adobe: Dette er vår største lansering på to år Jeg forstår at teknisk kompetanse har stupt i det siste i Akam. Men jeg er trofast leser. Men en liten tips - lesere her er ikke interesert i begrepet "dings". Så selv om dere ikke klarer å skrive relevant for meg informasjon - gi meg i alle fall mulighet for å skaffe den informasjon ved å klikke på kildelenken der jeg finner det jeg trenger. Endret 1. juli 2014 av GCardinal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg