bjaa Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 For noen dager siden prøvde jeg å lappe sykkelen min som jeg hadde punga med her om dagen...Da jeg monterte slangen, så klarte jeg å klemme fast slangen i felgen, så den punkterte...Da blei jeg dritt lei og kasta fra meg dekket, og gikk inn igjen... Så hadde jeg tenkt meg og gjøre noe med sykkelen, så jeg slapp og gå til skolen imorgen...Så bort til garagen, også startet jeg å lappe slangen. Nå var det bare 4 lapper i slangen. Så klarte jeg igjen å klemme fast slangen, og det er pga at dekket var altfor smalt i forrhold til slangen....så måtte jeg lappe igjen...og det gjentokk seg 2 ganger til! Så etter jeg var ferdig med å lappe sykkelen (3.dje gang denne dagen), skulle jeg sykle en liten tur, så punge jeg fan meg igjen!! Nå er jeg dritt forbanna osv... Helvetes dag.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 /me har lyst på sykkel. /me har ikke syklet på flere år. :-? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Scooter, moped og bil er gøy å mekke på. Sykkel er kjedelig å mekke på. (Rettere sagt, motor er gøy å mekke på) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Motor er gøy ja Men jeg trenger en plass å skru.... Ååååhhhrrrr... BjaA - vurdert en NY slange ? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 lite tips.. hvis du ikke gjorde det da men men ta litt luft i slangen etter du har lappet Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 BjaA - vurdert en NY slange ? Joda, men biltema er ikke åpne på søndag Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg var på Biltema idag, og da kjøpte jeg meg like godt et nytt piggdekk sammen med ny slange...Merker at det blir kaldt om Morgenen nå, - 7.6 grader idag :o Så får jeg se om jeg gidder å montere slikks bak da.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Scooter, moped og bil er gøy å mekke på. Sykkel er kjedelig å mekke på. (Rettere sagt, motor er gøy å mekke på) Mopeder er for fjortisser, bil er eneste alternativ. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg var på Biltema idag, og da kjøpte jeg meg like godt et nytt piggdekk sammen med ny slange...Merker at det blir kaldt om Morgenen nå, - 7.6 grader idag Så får jeg se om jeg gidder å montere slikks bak da.. Der fikk jeg også en ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå