Argyros Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei Når windows XP skal starte, får jeg ofte denne meldingen på en blå skjerm: Unmountable_Boot_Volume Er det noen her som har erfaring med denne meldingen, eller som vet hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? I begynnelsen fikk jeg den et par ganger, så kom den ikke på flere måneder, men nå er den der igjen, og sterkere enn noen sinne.. Den startet med å komme av og til, for så å komme hver gang jeg starter maskinen, slik at det er umulig å komme inn i windows. I dag formaterte jeg harddisken for å prøve å installere på ny.. Det hjalp ikke. Jeg får ikke fullført installasjonen engang.. Håper noen kan hjelpe.. Med vennlig hilsen Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 prøv å formatere den I NTFS eller FAT32 det omvendt av det du har gjort nå. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Hei. Jeg la merke til da jeg prøvde å installere på ny, at jeg kun hadde mulighet til å velge NTFS formatering (hurtig eller vanlig)... Hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det skyldes at når du har formatert med NTFS, så kan du ikke formatere tilbake til FAT32 uten et 3.partsprogram som feks. partition magic. Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hver gang jeg installerte IDE-miniport driveren fra VIA fikk jeg også den feilmeldingen etter en stund. Så hvis du bruker den driveren, prøv å fjern den og se om det går bedre da. Hvis ikke du allerede har gjort det, burde du også åpne et command-prompt vindu i xp og skrive "chkdsk x: /r" for alle partisjonene i systemet ditt (bytt ut x med partisjonsbokstav), for å reparere eventuelle feil i filsystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå