ripset Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har nå sendt utallige e-mail til tiscali kundeservice, og jeg har ALDRI fått noe annet en et autosvar. Kan denne bedriften i det hele tatt ventes å bli tatt for å være en seriøs nettleverandør, når de ikke en gang klarer å svare på en eneste e-mail. Hvis de ikke har til hensikt å svare på e-mail som sendes til dem, så må de ta bort hele e-mail adressen sin fra sine hjemmesider. Begynner å bli temmelig drittlei av å aldri få svar, og være nødt til å sitte utallige minutter i kø for å få svar på et lite enkelt spørsmål som kunne vært besvart med et ja eller nei i en e-mail. Når bindingstiden min går ut er det overhode ikke tvil om at jeg kommer å kutte ut bredbånd fra tiscali. Lenke til kommentar
kh Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 enig som f. Sendte en mail 29.09-2003 , enda ikke noe svar. Skal si opp mitt abb. hos dem til uken. Gidder ikke å ha noe mer med det firmaet å gjøre. kh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå