Gå til innhold

Hvordan endre filtype/navn ?


( )

Anbefalte innlegg

Android brettet mitt kom med Filbehandler og jeg har ingen problemer med og endre filnavn. Om det ikke virker mistenker jeg at det kun har blitt lastet ned en html som skal vise pdf fila ikke selve pdf-en.

 

Siden når foretas det filtypesjekk når man ender filetternavn? I min erfaring skal man kunne endre filetternavn ukritisk, uten at systemet bryr seg nevneverdig (kanskje får man en advarsel, med det er alt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med andre ord er det forbudt å være frustrert når man poster ?

 

Javel, sjef - men kunne man da få opplyst hva som er tillatt og ikke tillatt i sådan sammenheng ?

 

Altså siden undertegnede tydeligvis ikke har blitt innkalt til instruksjonskurset man åpenbart må gjennom for å få tilgang til denne avdelingen av diskusjon.no.

Lenke til kommentar

 

Det er ikke "de j**** gjøkene" som har skylda. Det er "gjenstanden" din og indirekte deg som har skylda. Har testa litt mer og grunnen er, som andre har antydet, at du har brukt den dårlige standard nettleseren på nettbrettet. Personlig anbefaler jeg å bruke Firefox på Android...

 

Vel, når det samme skjer gjentatte ganger på Firefox på PC, kan man begynne å lure. Er det finurligheter i nettleserne, er dette noe systemdesignere må ta hensyn til. Folk flest kan ikke forventes å vite hva som skjer og hvordan de skal fikse det. I den forstand er det en systemfeil.

Har ikke vært borti det på mange år på PC, men det spørs kanskje på hva/hvor man laster ned ting. I det tilfellet vi diskuterer her så fungere det vel i alle kombinasjoner bortsett fra på standard nettleser i Android. Og skal det da kalles en systemfeil eller dårlig nettleser, eller kanskje det er en feil denne nettleseren?

Lenke til kommentar

Med andre ord er det forbudt å være frustrert når man poster ?

 

Javel, sjef - men kunne man da få opplyst hva som er tillatt og ikke tillatt i sådan sammenheng ?

 

Altså siden undertegnede tydeligvis ikke har blitt innkalt til instruksjonskurset man åpenbart må gjennom for å få tilgang til denne avdelingen av diskusjon.no.

 

Du får være så frustrert du bare vil, men det er nok flere enn meg som reagerte på språket... Jeg har ikke tenkt å være hverken sjef eller politi her, men klarer ikk å la vær å minne om første punkt i retningslinjene for forumet som du må godta når du registrerer deg: "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone".

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Har ikke vært borti det på mange år på PC, men det spørs kanskje på hva/hvor man laster ned ting. I det tilfellet vi diskuterer her så fungere det vel i alle kombinasjoner bortsett fra på standard nettleser i Android. Og skal det da kalles en systemfeil eller dårlig nettleser, eller kanskje det er en feil denne nettleseren?

Vel, det er ikke bare trådstarter som har vært borti dette. Jeg har sett det samme både i flere versjoner av standard nettleser både på HTC og Samsung, Dolphin, Chrome og Firefox. Siden nedlasting av pdf virker stort sett alle andre steder på nett, vil jeg påstå problemet ligger i Altinn.

Lenke til kommentar

 

Og brukt hva som alternativ?

 

Pc, laptop og andre systemer der man ikke trenger å laste ned programvare for å endre filnavn.

 

Ja okey sånn ja, bruker PC jeg også men for meg så er ikke det et alternativ til et mobil OS, blir to forskjellige produkter med forskjellige bruksområder. Mulig Ubuntu for mobil vil bli brukbart med tiden.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...