magnusalex Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Kort og brutalt: Finnes det et online singleplayer "bybyggespill" (aka. Sim City), som kan kjøres i en nettleser, uten fokus på kamp eller krig med naboer? Gjør ingenting om det koster litt penger, og tidsepoke spiller ingen rolle. Men om jeg skulle valgt "fra øverste hylle", hadde et spill hvor man begynner i steinalderen og oppgraderer etterhvert vært å foretrekke. Endret 18. juni 2014 av magnusalex Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Minecraft? De fleste av de type spillene du leter etter har som regel fokus på kamp, men på mange av de kan du velge å skru av kampelementet. Tror ikke du finner noe så bra som Sim City uansett dog. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tropico 5, Banished, Cities in Motion 2, Cities XL og Anno 2070 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Ja, de vet jeg om. Burde kanksje lagt mer vekt i første innlegg på at jeg vil ha de i nettleseren, ikke via Steam osv. Men takk for forslagene! (Minecraft er forøvrig helt fantastisk uaktuelt...) Endret 18. juni 2014 av magnusalex Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Blir litt vanskelig med avanserte ting i nettleseren, da tror jeg du burde sjekke sider som miniclip osv. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Det har kommet mange spill i det siste som fullt mulig lar seg kjøre i nettleseren. Sjekk ut Forge of Empires, for eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå