Kakofoni Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Hei, Jeg leter etter en ny telefon. Har hatt HTC Desire HD i tre år nå eller hva det blir, men den fikk seg en smell, så jeg får skaffe meg en ny en. (Må sies at den har fått en del solide dunk tidligere, men den har taklet det meste bortsett fra at den ble litt mer knirkete og mistet volumknappen) Som regel bruker jeg telefon mye, men mest i forbindelse med surfing, samtaler, og evt. musikk (bruker Spotify og trenger stort sett ikke noe annet). Ingen spilling eller noe, men er en fordel med et greit kamera. Jeg skulle trodd at jeg trenger mye plass, men har klart meg overraskende bra med 8 GB så jeg tror ikke jeg skal trenge minnekortplass. Ettersom jeg er mest keen på Android, vurderer jeg HTC One Mini, Nexus 5 og LG G2. G2 er åpenbart dyrest, men hadde vært digg å ha. God batteritid og bra mediatelefon. Men Nexus hadde også vært bra. One Mini er bare den billigste, for det kan være den jeg har nødt til å kjøpe. Noen som har en formening om disse valgene? Andre forslag? Det jeg lurer på er først og fremst: Siden LG G3 snart kommer i hyllene -- tror dere G2 vil falle i pris? Hvor mye pleier dette fallet vanligvis å være på, f.eks. 500 kroner? Endret 18. juni 2014 av Kakofoni Lenke til kommentar
technicality Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 https://prisguiden.no/produkt/lg-g2-32gb-202640/prishistorikk Og kan jo sette deg opp for å få varsling når den faller Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) De hadde kjempetilbud på LG G2 på Lefdal til 2789,- for 32GB utgaven for noen uker siden. Tviler egentlig på at den blir å finne til 2000,- den nærmeste tiden.. Hvis du vil ha telefon til under 2000,- er denne blitt anbefalt her på forumet: http://www.pixmania.no/smartphone/motorola-moto-g-16-gb-svart-smarttelefon/22109487-a.html?ectrans=1#srcid=9440 Endret 18. juni 2014 av MobilNerd Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Lumia 1320 f.eks. ser ut til å være et ganske godt alternativ til ca. 2000 kroner. Noen som har erfaring med den? Dette er jo WP, og det har jeg aldri brukt i hele mitt liv. Er funksjonaliteten god på disse? Takk for Motorola-tipset. Jeg tror jeg kan spandere på meg litt mer enn dette, da. Jeg har tross alt hatt forrige telefon i tre år og vel så det. Og takk for tipset, technicality. Lurer på om jeg ikke kan vente stort lenger. Jeg er jo uten telefon nå. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 På Lefdal.com har de Nokia Lumia til 2495,-. Jeg liker Windows Phone veldig bra. Det er litt mindre apps, men selve oset er nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå