Gå til innhold

Ny smarttelefon i 2000-klassen: Vil LG G2 falle i pris?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg leter etter en ny telefon. Har hatt HTC Desire HD i tre år nå eller hva det blir, men den fikk seg en smell, så jeg får skaffe meg en ny en. (Må sies at den har fått en del solide dunk tidligere, men den har taklet det meste bortsett fra at den ble litt mer knirkete og mistet volumknappen)

Som regel bruker jeg telefon mye, men mest i forbindelse med surfing, samtaler, og evt. musikk (bruker Spotify og trenger stort sett ikke noe annet). Ingen spilling eller noe, men er en fordel med et greit kamera. Jeg skulle trodd at jeg trenger mye plass, men har klart meg overraskende bra med 8 GB så jeg tror ikke jeg skal trenge minnekortplass.

Ettersom jeg er mest keen på Android, vurderer jeg HTC One Mini, Nexus 5 og LG G2. G2 er åpenbart dyrest, men hadde vært digg å ha. God batteritid og bra mediatelefon. Men Nexus hadde også vært bra. One Mini er bare den billigste, for det kan være den jeg har nødt til å kjøpe. Noen som har en formening om disse valgene? Andre forslag?

Det jeg lurer på er først og fremst: Siden LG G3 snart kommer i hyllene -- tror dere G2 vil falle i pris? Hvor mye pleier dette fallet vanligvis å være på, f.eks. 500 kroner?

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De hadde kjempetilbud på LG G2 på Lefdal til 2789,- for 32GB utgaven for noen uker siden. Tviler egentlig på at den blir å finne til 2000,- den nærmeste tiden..

Hvis du vil ha telefon til under 2000,- er denne blitt anbefalt her på forumet: http://www.pixmania.no/smartphone/motorola-moto-g-16-gb-svart-smarttelefon/22109487-a.html?ectrans=1#srcid=9440

Endret av MobilNerd
Lenke til kommentar

Lumia 1320 f.eks. ser ut til å være et ganske godt alternativ til ca. 2000 kroner. Noen som har erfaring med den? Dette er jo WP, og det har jeg aldri brukt i hele mitt liv. Er funksjonaliteten god på disse?

Takk for Motorola-tipset. Jeg tror jeg kan spandere på meg litt mer enn dette, da. Jeg har tross alt hatt forrige telefon i tre år og vel så det. Og takk for tipset, technicality. Lurer på om jeg ikke kan vente stort lenger. Jeg er jo uten telefon nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...