Gå til innhold

Erfaring med PowerQuest Drive Image v.7.0 og S-ATA disker?

Ghostrider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joda, jeg tror det skal gå ganske bra jeg. har laga minst 10 image jeg nå, fra forskjellige OS men bare med IDE disker da. men tviler på at det er noe forskjell. jeg bruker selv Drive Image 2002 å er helt hekta. klarer meg ikke uten den. senest i dag så laga jeg å gjenoppretta Image. jeg gjør det fordi at da slipper jeg å formatere disken hver gang den krasjer, da gjenoppretter jeg bare imaget til nyinstallert dvs. med Windows, Norton, Service Pack, drivere, og Windows update så er alt bra.

Drive Image skal fungere fett selv om man har Serial ATA ja.

Norton Ghost har jeg da ikke prøvd noe særlig av.

Lykke til uannsett.

Lenke til kommentar
joda, jeg tror det skal gå ganske bra jeg. har laga minst 10 image jeg nå, fra forskjellige OS men bare med IDE disker da. men tviler på at det er noe forskjell. jeg bruker selv Drive Image 2002 å er helt hekta. klarer meg ikke uten den. senest i dag så laga jeg å gjenoppretta Image. jeg gjør det fordi at da slipper jeg å formatere disken hver gang den krasjer, da gjenoppretter jeg bare imaget til nyinstallert dvs. med Windows, Norton, Service Pack, drivere, og Windows update så er alt bra.  

Drive Image skal fungere fett selv om man har Serial ATA ja.

Norton Ghost har jeg da ikke prøvd noe særlig av.

Lykke til uannsett.

Det var jo et langt reklameinnlegg for PQDI, og jeg _vet_ om fordelene, det er derfor jeg vil ha det til å virke på S-ATA også :) Men det vet jeg fortsatt ikke om det gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...