inaktiv000 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har i tilllegg til www.abit.nl sett en annen side, som virker mer rettet mot kundene (har endel drivere/BIOS updates osv). Er denne en offisiell Abit side? Har ikke sett at de to sidene har linket til hverandre. Har noen url til den andre siden? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har i tilllegg til www.abit.nl sett en annen side, som virker mer rettet mot kundene (har endel drivere/BIOS updates osv). Er denne en offisiell Abit side? Har ikke sett at de to sidene har linket til hverandre. Har noen url til den andre siden? Jeg trodde www.asus.com.tw var den offisielle siden deres, hvilke andre sider var det du mente? Det ser forøvrig ut som det er den samme som www.asus.nl ! Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 http://www.abit.com.tw/ Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg trodde www.asus.com.tw var den offisielle siden deres, hvilke andre sider var det du mente? Det ser forøvrig ut som det er den samme som www.asus.nl ! Eh, tror det var ABIT det var snakk om her Hva med www.abit-usa.com? Tror de har ganske mange jeg, men jeg føler meg mest hjemme på www.abit.com.tw De har en norsk og, men den husker jeg ikke url til på stående fot. Ligger under www.abit.com.tw Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Dette var egentlig samme siden. Kan være den het Abit-FAE eller noe slikt... *google* Jepp, fae.abit.com.tw var det! Snø og greier.. Virker som en halveis offisiell, men sikkert veldig nyttig, side. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 fae.abit.com.tw er en offisiell side hos abit med FAQ og forum. Du finner plenty av linker til den på hovedsidene deres. -KJ Lenke til kommentar
Calm Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg trodde www.asus.com.tw var den offisielle siden deres, hvilke andre sider var det du mente? Det ser forøvrig ut som det er den samme som www.asus.nl ! Eh, tror det var ABIT det var snakk om her Hva med www.abit-usa.com? Tror de har ganske mange jeg, men jeg føler meg mest hjemme på www.abit.com.tw De har en norsk og, men den husker jeg ikke url til på stående fot. Ligger under www.abit.com.tw Hehe merkelig nok var det faktisk Abit sine sider jeg inn på og sjekket... aner ikke hvorfor det ble Asus to ganger i innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå