Joachim_F Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Den norske utvikleren har åpnet spilldørene.Nå kan du teste Funcoms nye Lego-spill Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Er mogleg det er eg som er 4 år i hovudet. Men spelet ser frykteleg morosamt ut på videoar. No må berre guttungen bli 4-5 år så me kan spele det i saman :-P 6 Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Er mogleg det er eg som er 4 år i hovudet. Men spelet ser frykteleg morosamt ut på videoar. No må berre guttungen bli 4-5 år så me kan spele det i saman :-P Jeg vet ikke hva jeg er i hue, men spill har ingen nedre aldersgrense! Fått ofte hørt av yngre: "Ja, men det er for barn/barnslig". Hvem bestemmer det? Er det gøy, så er det gøy! Endret 18. juni 2014 av klakkelakk 2 Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Prøvde det en par timer i går med samboeren. Førsteinntrykket er at det var utrolig lineært, da vi i 2 timer gikk nedover en korridor og trykket på fiender med 1 av de 2 museknappene for å bruke henholdsvis angrep 1 og angrep 2 på dem. Håper det tar seg opp lengre ut, for grunnideen er kjempegod! Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Funker ikke. Spillet krasjer under loading, uten feilmelding. Gjelder flere jeg kjenner Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Fikk til å spill spillet helt fint, men likte ikke styringen. Ønsker mulighet å bruke WASD og eventuelt analog 360 controller styring for å bevege rundt figuren. Liker ikke å bruke tastatur og mus for å spille med. Av en eller annet grunn så føler jeg at jeg sitter å jobber når jeg holder i tastatur og mus iforhold til å spille. Med mindre det virkelig ikke er nødvendig så unngår jeg spille hvor jeg må bruke tastatur og mus. Er kun Max Payne 1, 2 og Portal som er unntaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå