Jan Erik Engan Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Landskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Her har du fått mye ut av ei grønn slåtteeng. Dybdeskarpheten funker fint her på de pittesmå elementene laangt inne i bildet. Dybdesuget oppe er der, men jeg måtte jo prøve litt så jeg scrolla opp til øvre ramme skar rent inne i den store skya i midten av tre. Da syntes jeg suget økte ytterligere og så kommer himmelen ned i størrelsesorden 1/3 av bildet slik grunnregelen sier selv om det der er rom for avvik. Regler er jo som kjent til for å brytes. Lurte litt på hva som var nede i hjørnet så jeg bøyde meg nærmere og oppdaget at det var signaturen. Roar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Her har du fått mye ut av ei grønn slåtteeng. Dybdeskarpheten funker fint her på de pittesmå elementene laangt inne i bildet. Dybdesuget oppe er der, men jeg måtte jo prøve litt så jeg scrolla opp til øvre ramme skar rent inne i den store skya i midten av tre. Da syntes jeg suget økte ytterligere og så kommer himmelen ned i størrelsesorden 1/3 av bildet slik grunnregelen sier selv om det der er rom for avvik. Regler er jo som kjent til for å brytes. Lurte litt på hva som var nede i hjørnet så jeg bøyde meg nærmere og oppdaget at det var signaturen. Roar Takker Roar.Med mine bilder er det lov å prøve å forbedre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg