asad Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 hvordan pakker jeg opp disse filene? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Ukjent filformat. Har du prøvd å åpne i WinRar eller WinAce? Du er sikker på at det er en komprimert fil ja? Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 jeg prøvde winRar nå, men det funket heller ikke...Filen jeg lasta ned er på 500MB så det er kjipt hvis den ikke funker.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Muligens et cd-image da? Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 hmm...skal jeg bare brenne det rett på en CD da? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Ikke brenn "direkte" til cd nei. Et cd-image må brennes på en "spesiell" måte (filene + bootsektor er pakket sammen i en fil). Prøv først WinImage om den sier noe fornuftig. Alternativt finnes det andre programmer for å se på cd-images (husker ikke navnene akkurat nå). Hva med å sjekke opp der du fant filen, om hva slags fil det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå