Junta Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Dette er helt vilt. Petter vinner på asfalt! Riktignok er det snakk om våt asfalt, noe som Pirelli og Petter liker. Likevel er det en vanvittig prestasjon, spesielt etter den stygge kræsjen på torsdag. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Må si meg helt enig! Det var moro for Petter, Mills, teamet og ikke minst alle fans. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Er jo knall bra dette her! "Star of the rally" gikk forresten til mekanikerene i Subaru for innsatsen for å få Solbergs bil ferdig til rallyet etter krasjen. Btw: det var tørr asfalt de 2 siste etappene I går var det våt asfalt Edit: det er jo en ekstrem prestasjon å først krasje bilen, så få den bygd opp igjen for så å kjøre den igjennom Rally Korsika og samtidig vinne. Beste prestasjonen jeg noen gang har sett/hørt! Lenke til kommentar
Junta Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Btw: det var tørr asfalt de 2 siste etappene I går var det våt asfalt Sant nok ernie85. "Star of the rally" gikk forresten til mekanikerene i Subaru for innsatsen for å få Solbergs bil ferdig til rallyet etter krasjen. Det er så utrolig fortjent. De gutta har ikke sovet mye denne helga. Inmarsat-prisen og seiern til Petter og Phil er vel den beste takken de kunne tenke seg. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 "Star of the rally" gikk forresten til mekanikerene i Subaru for innsatsen for å få Solbergs bil ferdig til rallyet etter krasjen. Det er så utrolig fortjent. De gutta har ikke sovet mye denne helga. Inmarsat-prisen og seiern til Petter og Phil er vel den beste takken de kunne tenke seg. Definitivt. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er jo knall bra dette her! "Star of the rally" gikk forresten til mekanikerene i Subaru for innsatsen for å få Solbergs bil ferdig til rallyet etter krasjen. Btw: det var tørr asfalt de 2 siste etappene I går var det våt asfalt Edit: det er jo en ekstrem prestasjon å først krasje bilen, så få den bygd opp igjen for så å kjøre den igjennom Rally Korsika og samtidig vinne. Beste prestasjonen jeg noen gang har sett/hørt! Ikke for å gjøre prestasjonen mindre, men det er nok mange som har vært adskillig mer mørbanket og kjørt til seier etter stygge krasj. Uten samenlikning forøvrig kjørte Havnen inn NM i SuperBike nr X med 3 brudd i en fot han brakk bare en uke tidligere. For de som måtte tro noe annet står man mer enn man sitter også på asfalt løp. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nå mente jeg i rally-sammenheng da Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå