kaaasen Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tittelen sier vel det meste. Hva ser du mest frem til å få kjøpt rabattert under Steam sitt sommersalg? Og hvor stor rabattering må til for at du skal slå til? Selv er min nr. 1-tittel The Wolf Among Us. Håper på 75% rabatt, men innser at det er høyst usannsynlig. Blir det mellom 50% og 66% kjøpes det garantert for min del. Far Cry: Blood Dragon vil jeg også kjøpe, men kun om det blir 75% avslag. Det er min planer for dette salget. Moderasjon er nøkkelordet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det var det da, kommer egentlig ikke på noen spill som jeg vil/må kjøp. Har sikkert fortsatt uspilte spill etter sommersalget i fjor uten at det har noe å si. Er vell heller mangelen på nye og spennede spill. Men selvfølgelig hvis det kommer noen gode strategispill kjøper jeg de nok. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Er det noen måter man kan se hvilke spill som kommer på salg, eller er det helt vilkårlig? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Det hender det blir lekket noen lister, men jeg har ikke sett noe enda. Det er vel gjerne utviklere og utgivere som får slike lister. Edit; det er ikke vilkårlig. Det er Valve som sitter med avgjørelsene såvidt jeg vet. Endret 18. juni 2014 av kimaasen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Er det i morgon salet byrjar? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Heldigvis så kommer de beste spillene i dag stort sett også ut på andre platformer enn Steam, så antageligvis blir det ingenting. Kanskje noen DLCer til Europa Universalis 4. Har gjort unna mine kjøp på GOG-salget. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Starter vell klokken 19.00 i morgen Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Edit; det er ikke vilkårlig. Det er Valve som sitter med avgjørelsene såvidt jeg vet. Valve sammen med utgiver. Selv skal jeg kjøpe det jeg får lyst på. Håper å finne et godt gamepad-spill eller to. Endret 18. juni 2014 av EternalSunshine Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Anbefaler Tomb Raider da. Kremspill. 1 Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Skal for all del prøve å ikke gå innom Steam de neste dagene. Må spare penger, og ender som regel opp med å bare spille 10% av spillene jeg kjøper. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Strider har jeg i kikkerten. Ellers tror jeg ikke kommer til å kjøpa noe særlig, har en del spill som jeg ikke har fullført enda og som må spilles ferdig først. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Håper på litt rabatt på Banished Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Håper på litt rabatt på Banished https://www.humblebundle.com/store Billigere enn steam, og med steam key Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tenker nok jeg kjøper det på humble bundle, men venter til sommersalget Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Håper på DayZ og Csgo. Har ikke prøvd noen av de, men får endelig bra internett i juli så da skal det spilles! Lenke til kommentar
Fiskefiske Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Satser på CSGO, da det er greit med en backup konto. Ellers er Banished et spill jeg kanskje skal kjøpe. Ellers blir det de normale impulskjøpene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Har 49 spill på ønskelisten, så det blir et lite problem hvis alle blir sterkt rabattert Broken Age, Ether One, Transistor, Bound By Flame og Castlevania: Lords of Shadow 2 er vel de jeg håper får mest rabatt siden de er blant de dyreste på ønskelisten. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Håper på litt rabatt på Banished Banished ligger til $9.99 hos GoG nå. Altså ikke Steam-nøkkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå