CinexStrip Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Etter flukten fra Wolfenstein kommer man til en level hvor man ikke må bli oppdaget, blir man det er spillet over. Selvfølgelig er jeg lat og har kun brukt "quicksaves". Noe som har resultert i en save nettopp da jeg har blit oppdaget og spillet slutter. :oops: Noen måte starte level på nytt uten å bruke saves? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 aj, kan jo cheate da, der mener jeg du bare skriver inn i konsoll ettellerannet for å starte på en gitt level.. google deg frem til det.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Snodig, alle andre FPS-spill autosaver da før hver mission, og har autosavene separat for Quicksave-skjermen. Sikker på du ikke finner dem i Load-menyen? Lenke til kommentar
CinexStrip Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Fant ingen separate autosaves, men kan få frem alle quicksavene mine fant jeg ut. Så da velger jeg en fra tidligere på samme level. Bare velg "show quicksaves" så ordner det seg. Takk for svar. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå