Gå til innhold

[Løst] Pulsklokke


Anbefalte innlegg

Hei

 

Damen har snart bursdag, og hun ønsker seg en pulsklokke. Har prøvd å finne noen som ligger mellom 1000 - 1500kr.

Har dere noen tips om hvilke jeg kan kjøpe? En dere vil anbefale?

MÅ ikke være den summen jeg skrev, kan være mer eller mindre.
Hadde også vert en fordel med GPS, men det er ikke det viktigste.

Kunne lagt ved link på de jeg har funne, men det hadde vert så mange linker at bare hadde blitt rot.

 

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jS6upa

Selv bruker jeg polar loope og polar H7 pulsbelte. Kanskje ikke akkurat det hun ønsket seg, men det har samme funksjonene, og man får aktivitetssensor i klokken. Personlig mener jeg den ser litt bedre ut enn mange andre pulsklokker også. Kan også brukes med appen polar beat som gjør det mulig å bruke GPS, samt få oversikt og veiledning under og etter treningen.

Lenke til kommentar

Hva slags trening er det hun driver med? Forskjellige klokker dekker forskjellige behov.

 

Garmin Forerunner 210 er f.eks en veldig bra og rimelig klokke med GPS og passer veldig bra til løping.

 

Personlig bruker jeg Polar H7 HRM belte og Strava eller Endomondo på mobilen. Dette fungerer også veldig greit om man likevel vil ha med seg mobilen f.eks for å høre på musikk mens man løper. (Sjekk at telefonen støtter Bluetooth 4.0 LE)

Lenke til kommentar

Hva slags trening er det hun driver med? Forskjellige klokker dekker forskjellige behov.

 

Garmin Forerunner 210 er f.eks en veldig bra og rimelig klokke med GPS og passer veldig bra til løping.

 

Personlig bruker jeg Polar H7 HRM belte og Strava eller Endomondo på mobilen. Dette fungerer også veldig greit om man likevel vil ha med seg mobilen f.eks for å høre på musikk mens man løper. (Sjekk at telefonen støtter Bluetooth 4.0 LE)

Det går for det meste i løp og sykkel.

 

Denne du mente?

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/gps-sportsklokker/GARFOR210HR/garmin-forerunner-210-hr-gps-sportsklokke

 

Har du noe formening om denne?

http://www.xxl.no/sykkel/treningselektronikk/pulsklokke/polar-rcx3-pulsklokke-inkl-gps-dame/p/1083091_1_style

 

 

Takker for tips. Kan se ut som det blir den eg går for. Er så mye å velge imellom, så må vel bare bestemme meg for en.

 

 

Endret av norges
Lenke til kommentar

Polar RCX3 er jo en klokke uten GPS. Ulempen er at du må ha både pulsbelte og en ekstern GPS mottaker på deg i tillegg til klokken. (Dette gjør at klokken bruker mye mindre batteri enn en klokke med innebygget GPS)

 

Det er veldig mange valgmuligheter ja, men i din prisklasse tror jeg ikke man trår feil med Forerunner 210 HR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...