Sealine Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 SE Z600 tror jeg... Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg ville kjøpe ALCATEL OT 535, som koster ca $165 og har masse finesser. Desverre, selges den ikke i Norge. Skal kjøpe den i Belgia snart. Eller meget interresant MOTOROLA E365 (den kommer heller ikke til Norge). Generelt: Mobil utvalg alr for dårilg her. Håper dette kan forandres. NOKIA - IMHO - produseres meger dårlige telefoner nå (SE, SAMSUNG, NEC, LG .... de har/utvikler mer avanserte mobiler, men mangler reklame). Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg etterlyser egentlig flere mobil opperatører (vodafone osv.) disse har ofte "spesial" modeller og har ofte likt modellutvalg i alle sine land... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jah, vi burde få Vodafone i Norge... Det er mye mobiler som svaier rett forbi Norge.. Til å med Sverige har Vodafone Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 du vet at norge har flere mobiler pr. innbyger enn sverige derfor burde de komme og invandere det norske markedet! 8) Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nokia 3660 har et elendig tastatur, er stor tung, og ser direkte stygg ut. Den telefonen ville jeg aldri i verden kjøpt uanset. Hvorfor vil du ha klappe telefon. Dette konseptet ser tøft ut, og er tøft, men du som bruker kommer til å synes dette er helt unødvendig etter hvert. Dette er en detalj du kommer til å gå lei, og ikke bry deg om senere. Tro meg. har hatt V200. God lyd og bra display er også to ting som ikke teller noe på langsikt. Du blir vant til det, og bryr deg ikke mere. Det har ikke noe å si hvor mange farger det er så lenge det er over 4096STN skjerm. Lyden kan være 16poly, 36 poly 40 poly eller avspilling av musikk. Dette bryr du deg ikke om hvor bra den er etter en måned, hvor da du er vant til å ha god lyd, og begynner å se etter en annen telefon. Alt av poly er bra så lenge du har en låt du liker, og ikke det er den gode gamle monofonic eller "nokia 3310" lyden.... Ta heller å sett søkelyset i en telefon som har alt av hardware, som alle mulige funksjoner og kvalitet. Jeg velger P800 fordi: den har god nok lyd, god nok skjerm, godt nok design og veldig høy standar på programm varen, som bilder filming og skriving av meldinger. Samsung V200 ser tøff ut, men design, lyd, skjerm går man fort lei, og helt i fra starten mangler du nyttige ting som T9, muligheten til å bruke mange forskjellige filer. Må ha bilder i så så stor størelse som xxx x xxx. dette er dårlig. Du kan ikke sende noe med infrarøden, bare motta fra dataen din og den har dårlig mms. Ikke bluetoth. Dette var min menig... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det norske markedet er jo svært lukrativt siden vi har altfor mye penger og dermed ikke har annet å bruke dem på hver måned enn en splitter ny mobil til 5000 spenn! Litt rart at det ikke er flere produsenter og operatører som har komt til den konklusjonen! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 SX 1!!! selv o prisen er litt stiv tror jeg at jeg ville gått for denne, Den har jo alt: MP3, radio, digital kamera + masse mer. selv om jeg er litt skeptisk til knappe-oppsettet så tror jeg jeg ville gått for denne. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 svaret hvorfor det er så dårlig utvalg av mobiler i norge: telenor og netcom + vertikal kontroll, nuff said... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 det finnes jo ganske mange opperatører men "alle" (nesten da) er laget av normenn... (norske gründere ) Lenke til kommentar
h-tox Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Skal du ha deg ny mobli, velg i allefall Sony Ericsson. Er og blir best. Ville anbefalt deg t610, har den selv, ikke noe problemer. Solid å fin, ser bra ut, enkel å bruke. Tåler veldig mye. Tror jeg må sende min på service, harfalt i bakken et par ganger. (litt for mange fester også) Men ikke noen problemer med den, utenom at den nå ikke ser helt frisk ut, men like stabil som ny. :smile: Det er ikke så rart det er mange som har denne. Bra batteri, gode taster. Skjermen er bra, men ikke i sollys, eller skarpt lys....Litt synd, men er ikke så mange andre mobiler nå som har noe bedre. SE kommer med nye nå. Men hvis du ikke er sikker på om du skal kjøpe mobil nå med en gang, så ta en titt på SE Z600, den er like rundt hjørnet, koster ikke altfor mye. Eller T630 som kommer etter nyttår, oppfølgeren til T610, blir garantert bra. Eller hvis du vil ha noe alvorlig bra, så kommer P900 nå. Den er jeg ganske sikker på er helt konge. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Samsung e700 er mye stiligere enn SE z600 ifølge meg Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Samsung e700 er mye stiligere enn SE z600 ifølge meg Lenke til kommentar
jac Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Synes disse bildene taler for seg selv: Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Synes disse bildene taler for seg selv: *bilde* *bilde* Fatass!!! Når det gjelder Samsungen: Lekker 8) Sykelig feet mobil egentlig , fikk litt lyst på denja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå