Gå til innhold

Hvilken telefon ville du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken telefon ville du kjøpt i dag om du skulle hatt ny telefon? Og hvorfor akkurat denne?  (pris, funsksjoner, design, osv...)

Jeg ville kjøpt Nokia 3650..Billig(3000 ny u/ binding)

Superfunksjonell(Videoavspiller,opptaker,Symbian OS)

Pluss bra tastaturoppsett,bra stor skerm,super design(3650 er telefonen som er finsest bak :D)

Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt Nokia 3650..Billig(3000 ny u/ binding)
Hvor kan man kjøpe den?

For å vær ærlig så er jeg ganske sugen på nokia n-gage.Var på kino i går på prinsen,der kunne man teste og spill på den.Var men i en kvalik.kunkurranse,spilte sonic,da jeg holdte nokian så synes jeg ikke at den var så stor,klumpete og tung.Masse funksjoner på den og.SÅ den skal jeg kjøpe meg når jeg har nok penger. :wink:

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg fniser..

bra tastaturoppsett og super design? Spøker du?

Ville (og har gjort) gått for T610.

Det kjipeste meg T610 nå er vel at "alle" snart har den.

ØY DU!

Ja,jeg mener at 3650 har et supert tastaturoppsett,prøvd det?

Tilogmed de på amobil som testa det sa at det gikk fortere en vanlig og taste på den :D

Og jeg synes ikke du skal si så mye som har kjøpt T610 skal le så gæli,et sekund mellom hvær gang du skal skrive inn et bokstav :wink: :D

Og ærlig talt,de triste linjene på t610 er feige,Nokia skal ha ros for og ha designa en så spennende mobil,du har sikkert aldri sett den i virkeligheten..

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg fniser..

ØY DU!

Tilogmed de på amobil som testa det sa at det gikk fortere en vanlig og taste på den :D

Og jeg synes ikke du skal si så mye som har kjøpt T610 skal le så gæli,et sekund mellom hvær gang du skal skrive inn et bokstav :wink: :D

Og ærlig talt,de triste linjene på t610 er feige,Nokia skal ha ros for og ha designa en så spennende mobil,du har sikkert aldri sett den i virkeligheten..

Jeg har nokia 3650, og den er absolutt ikke så bra som du skal ha det til.

Vurderer å kjøpe en z600 når den kommer.

Lenke til kommentar

Jeg skal ha Sharp GX20... Om jeg så må til Kina for å få den!! (Så langt trenger jeg bare en liten tur til London :wink: )

He he... Det er så stilig! Med en perfekt skjerm, og jeg har så lyst å ha en klapptelefon!

Minuset er det lille minnet... :(:evil:

3650 har umulige taster, det er jo kansje ( :roll: ) derfor de lager en 3660, med NORMALT tastatur... Fordi det har vært negativ respons i verden...

Ikke umulig å tenkte det da.. :p

Lenke til kommentar

skal kjøpe E700 i uka her hvis den kommer ut... lekker telefon med alt jeg trenger kort og greit...

(kommer ifølge noen internett butikker og en butikk på KBS i trondheim 21 oktober :yes:

gleder meg allerede)

ellers ville jeg ha anbefalt MC60 hvis du vil ha en billeg men alikevel en telefon med masse for pengene... mener å ha sett den for ca.2000 kr UTEN abbenomang

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg fniser..

ØY DU!

Jeg har nokia 3650, og den er absolutt ikke så bra som du skal ha det til.

Vurderer å kjøpe en z600 når den kommer.

Ikke det? Da kan jo jeg får den av deg... :wink:

Lenke til kommentar

det var litt off-topic men det er dette og.

Pirates of the caribean var for amerikansk..

masse eksplosjoner og nesten litt dum humor..

ville gitt den en firer men det var vel helst pga at Keira knightley var med og begynnelsen på historien (likte ikke slutten, dem burde blitt hengt alle sammen) :p

dette var ikke en seriøs 'review' av filmen...

Lenke til kommentar

Tilogmed de på  amobil som testa det sa at det gikk fortere en vanlig og taste på den :D  

Tasteoppsettet på 3650 er slett ikke bedre enn vanlig oppsett. Men det er heller ikke noe spesielt dårligere. Etter min mening er det litt dårligere. Det går ikke raskere å skrive med det. Nokia har jo selv sagt at det kun var et markedsføringstriks (som må sies å ha vært en gedigen suksess).

Men jeg er enig i at baksiden av 3650 ser faktisk veldig bra ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...