ShampooMacTavish Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Sjekk helgens timeplan og hvordan du kan følge de spennende kampene.E-SPORT: StarCraft II Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Gsl er nok noen hakk bedre . Kvartfinalene ble spillt i dag.Takk for tips om denne! Blir det Snute på førsteplass med bare seiere, og TargA på 2.plass ? Endret 18. juni 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Håper Eiki gjør det bra Hadde vært kjekt med en Protoss på topp Lenke til kommentar
CWH Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Håper Eiki gjør det bra Hadde vært kjekt med en Protoss på topp Ditto, ikke minst fordi Eiki er en fin fyr jeg håper når langt! Edit: Klarte faktisk å få fruen til å se 1 time SC2 sammen med meg i går! Nå var hun riktignok så sliten at hun var halveis i koma, men det teller allikevel! Endret 19. juni 2014 av CWH 2 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Nå var hun riktignok så sliten at hun var halveis i koma, men det teller allikevel! Kontekst er alt Synd jeg er på ferie når denne turneringa går. Skulle gjerne sett på, men nettet her er ikke godt nok til noe annet enn litt surfing Endret 19. juni 2014 av Vegard# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå