Gå til innhold

Overklokking av PowerColor

Anbefalte innlegg

Har klokka kortet mitt til 425/378 og det kjører helt fint.

Noen andre som har klokket dette kortet og sett hvor mye det tåler?

Er også ikke helt fornøyd med 3Dmark03-resultater. Fikk 5813 med denne klokkeinnstillingen. Har AA og AF-innstillinger mye å si i 3Dmark03? Satt AA til 4x og max AF til 8x, men da fikk jeg mye lavere fps i spilltestingen. Har dette med hvor mye kortet klarer, eller burde jeg sette til andre innstillinger?

I tillegg har jeg problemer med Smartguart. Får ikke satt AGP til 8x og slettes ikke fast write. Har prøvd flere catalyst-versjoner og nå Omega. Mener det var en av dem der jeg fikk til å sette AGP til 8x, men husker ikke hvilken... :oops: . Noen som vet hvordan jeg får satt mitt kort til AGP 8x. Veit at det muligens ikke har så mye å si ytelsesmessig, men liker å se at et 8x kort faktisk kjører 8x...

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har AA og AF-innstillinger mye å si i 3Dmark03? Satt AA til 4x og max AF til 8x, men da fikk jeg mye lavere fps i spilltestingen. Har dette med hvor mye kortet klarer, eller burde jeg sette til andre innstillinger?

AA og AF bør du ha av, når du kjører 3DMark. Ellers får du lavere score. Sett ellers alt til max ytelse i 3D innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...