Gå til innhold

Hvilket hovedkort bør jeg kjøpe?, noen tips?

anon12234

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg nytt hovedkort, også lurer jeg på hvilket som er best til mitt bruk

Jeg skal klokke en del, men også bruke den vanlig,

har en p4 2.0 "NorthwooD", skal klokke den ca 300-500 mhZ

Har tenkt mye på Abit IC7-max3, men jeg syntes at det koster litt mye, har vært så -->||<--- langt ifra å kjøpe det men jeg vet lissom ikke helt.

Plis gi meg noen tips om dere har ! :wink: :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ka anbefale du snekker'n?

Virke som du har peiling...........

hva med abit IS7 eller IC7, Asus P4P800 alle tre er meget bra kort til en menneskelig pris, du vil ikke merke noen praktisk forskjell på disse og MAX 3 med mindre du skal klokke extremt, og da bør du ha en 800mhz prosessor.

Lenke til kommentar

Vel, hvis man skal klokke ekstremt med ic7-max så har den jo en divider-bug som gjør at fra 300+ fsb så kan agppci låsen bli korrupt dvs at den ikke fungere.

Hvis du vil ha det beste av det beste Henrik så kjøper du Asus p4c-e dlx.

Beste p4 hk per dags dato=)

Lenke til kommentar
Vel, hvis man skal klokke ekstremt med ic7-max så har den jo en divider-bug som gjør at fra 300+ fsb så kan agppci låsen bli korrupt dvs at den ikke fungere.

Hvis du vil ha det beste av det beste Henrik så kjøper du Asus p4c-e dlx.

Beste p4 hk per dags dato=)

Tror den er fixsa i bios,dessuten vil jeg se den som går over 300 fsb det tillsvarer en 2,4 klokka til 3,6 eller en 3,0 klokka til 4,5 :wink:

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=5&s=pl

IC7-g "demovare" - erstatning fra produsent. 1300 tror jeg

IC7 har da virkelig raid? Fancy-vifta får du hvis du sender en mail til abit - anbefales siden den andre kan være eller blir defekt og bråker sykt!

off-topic:

hva er kriteriene for at de sender deg den nye otes-vifta? får snart mitt is7-kort, og vil gjerne bytte vifte :)

Lenke til kommentar
Det er nok stor sannsynelighet for at den allerede er på kortet da det var bare de første partiene som hadde den "gamle" skulle det derimot vere at du får den gamle så ta kontakt med Abit og de sender en ny

...kjøpte den brukt av en her på forumet. så jeg vet ikke hvor "gammel" den er. kortet har i tillegg GLan, selv om det bare er IS7 (IKKE IS7-G nei). Les denne tråden for mer info...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...