GeCcO Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hva er winlogon.exe og hvorfor bruker den så sinnsykt mye av systemresursene, det er ikke mulig å gjøre noe vettig med pc'n så lenge winlogon.exe bruker alle resurser. Jeg tror dette begynte etter at jeg innstallerte Catalyst 3.8 til gfx-kortet, har prøvd med en annen driver og det funket i noen dager, så nå er det samme smørja igjen, kan KaZaA ha noe med dette å gjøre, har merket at det er spesielt tregt, hva kan jeg gjøre ? EDIT: Når jeg startet opp pc'n så virker alt helt fint, men etter noen timer eller mer så kommer winlogon.exe fram og ødelegger alt, var det jeg tenkte på med kazaa, det går tregt hele tiden selv om ikke winlogon.exe bruker resurser Lenke til kommentar
pedjo Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Når jeg installerte stylexp sjedde et samme med min pc.. husker ikke hv hvordan jeg fikset det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 kan jo ta å tilbakestille maskina litt da. det burde da funke. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Ingen som har noe som kan hjelpe mot dette, nå har den klikka igjen, skulle brenne en plate, men til min store fortvilelse når jeg skulle hente plata, så sto det så fint på skjermen (burn process failed), åpna taskmanager'n, og joda, ganske så riktig så sto winlogon.exe oppført med 50-99% bruk av systemresurser, derfor klikka også nero (som det også har gjort før på grunn av det) Trodde virkelig at win 98 var verstingen, men her ser vi tydelige tendenser til at ms ikke har forandret seg så alt for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå